(تصاویر) گرمای بی سابقه هوا در روسیه

به گزارش تور اروپا ارزان، روسیه این روز ها کم سابقه ترین موج گرما را تجربه می نماید و عکس هایی از مسکو و دیگر شهر های این کشور منتشر می گردد که نظیرش را کمتر دیده اید.

(تصاویر) گرمای بی سابقه هوا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، هجوم مردم به سواحل دریاها، آب تنی در حوض ها و زیر فواره پارک ها و حضور ماشین های آب پاش در سطح شهر برای یاری به خنک شدن مردم، صحنه هایی نیست که معمولاً در یکی از سردترین کشور های زمین، حتی در فصل تابستان زیاد به چشم بخورد.

اداره هواشناسی روسیه بیان کرد دوشنبه گذشته دمای هوا در مرکز، مسکو، از 34 درجه سانتیگراد بالاتر رفت که گرم ترین روز ماه ژوئن در 120 سال گذشته بوده است. انتظار می رود هوای روسیه در روز های آینده، از این هم گرم تر گردد و به 36 درجه بالای صفر برسد.

بعضی گزارش ها حاکی از مرگ دو تبعه ویتنام در استان مسکو بر اثر گرمازدگی است. بعلاوه یک نفر برای فرار از گرما و فرو رفتن در آب غرق شد.

روزنامه مسکوتایمز نوشت هفته گذشته دمای هوا در یاقوتستان از 31 درجه بالای صفر فراتر رفته است؛ یاقوتستان در دایره قطب شمال واقع شده است و به سردترین شهر زمین معروف است.

گرمایش زمین باعث شده که موج گرما بیش از گذشته و گسترده تر از هر زمانی، منطقه ها مختلف کره زمین را درنوردد. روسیه به طور میانگین دو نیم برابر سریع تر از دیگر نقاط دنیا در حال گرم تر شدن است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1505

به "(تصاویر) گرمای بی سابقه هوا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) گرمای بی سابقه هوا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید