تمیروف مسئله ای برای حضور در پرسپولیس ندارد

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه پرسپولیس پس از مذاکره با گزینه های مختلف برای جذب بازیکن و تقویت خط حمله تیم خود، در نهایت با شرزود تمیروف، مهاجم سابق پاختاکور به توافق ابتدایی رسید و این بازیکن وارد کشورمان شد.

تمیروف مسئله ای برای حضور در پرسپولیس ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهاجم 23 ساله ازبکستانی پس از ورود به تهران امروز مرحله اول تست پزشکی خود را پشت سر گذاشت و قرار است صبح فردا هم در تست های نهایی شرکت کند . طبق پیگیری های سرخ پوشان این بازیکن آزاد است و باشگاه پرسپولیس قرار است پس از دریافت جواب مثبت تست پزشکی تمیروف درخواست صدور ITC وی را به فدراسیون فوتبال ازبکستان ارسال کند و پس از آن هم مراحل عقد قرارداد و دریافت کارت بازی اش را انجام خواهد داد.

خبرنگار ازبکستانی تایید کرد که تمیروف در زمان قانونی با پاختاکور فسخ کرده است. شویمکولوف، خبرنگار سایت افکت ازبکستان به نقل از مسئولان باشگاه پاختاکور گفت که تمیروف به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شده است. وی پاسخ به این سئوال که قرارداد تمیروف دقیقاً چه زمانی با پاختاکور فسخ شده است؟ را به گرفتن اطلاعات از باشگاه پاختاکور موکول کرد.

این خبرنگار بعد از دقایقی پرس و جو از طرف ازبکستانی، گفت که مسئولان پاختاکور می گویند این قرارداد حدوداً 10 فوریه فسخ شده است (دو روز قبل از پایان جابجایی لیگ ایران) اما این تاریخ حدودی است. وی درباره اینکه در این صورت چرا تمیروف با پاختاکور در ازبکستان تمرین می کرده و حتی برای این تیم در بازی محبت آمیز به میدان رفته است؟ پاسخ شفافی نداد و گرفتن جواب را به باشگاه پاختاکور ارجاع داد.

شرزود تمیروف امروز در حالی به تهران آمد که سایه زمان فسخ قرارداد او و بازیکن آزاد بودن بر سر این انتقال سنگینی می کرد. بسیاری اعتقاد داشتند که با توجه به اینکه بر اساس گفته های وبسایت چمپیونات و همچنین ادعای سایت ترانسفر مارکت او تحت قرارداد پاختاکور ازبکستان است به همین علت نمی تواند با پرسپولیس قرارداد جدیدی امضا کند.

مشکل خرید مهاجم برای پرسپولیس این است که با توجه به بسته شدن پنجره جابجاییی در ایران قرمزها طبق قانون فیفا فقط می توانند با بازیکنانی قرارداد امضا کنند که تا پایان روز 23 بهمن (روز پایانی جابجایی زمستانی در ایران) قرارداد خود را با باشگاهشان فسخ کرده باشند. بنابراین مهاجم ازبکستانی که روز 30 بهمن در یک بازی محبت آمیز برای پاختاکور به میدان رفته بود و همچنین با این باشگاه ازبکستانی تمرین می کرد، به نظر امکان امضای قرارداد با قرمزها را ندارد اما حالا استعلام باشگاه پرسپولیس چیز دیگری را نشان می دهد.

شرزود تمیروف تا سال 2023 با پاختاکور قرارداد داشت ولی روز 21 بهمن (10 فوریه) قراردادش را فسخ کرد تا به این ترتیب و به شکلی معجزه آسا جزو بازیکنانی قرار بگیرد که پرسپولیس می تواند با آنها قرارداد امضا کند چرا که پنجره زمستانی در ایران 23 بهمن به پایان رسیده بود. این مهاجم 23 ساله ازبک پس از اینکه وارد تهران شد و در هتل محل اقامت استقرار یافت، بخشی از تست های پزشکی اش را پشت سر گذاشت و همچنین قرار است فردا در یک روز شلوغ هم تست های نهایی را به انجام برساند و هم به ساختمان باشگاه پرسپولیس برود تا مذاکرات نهایی را با مدیران این باشگاه انجام بدهد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس پیشنهاد قرار 1/5 ساله را به تمیروف داده اما باتوجه به سن و سال پایین، در صورت پذیرش از سوی بازیکن، پرسپولیس متمایل است تا یک سال دیگر به مدت قرارداد او اضافه کند. این در حالی است که البته هنوز طرفین به توافق نهایی نرسیده اند و امضای قرارداد با این بازیکن هم هنوز نهایی نشده و باید دید فردا چه اتفاقی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1844

به "تمیروف مسئله ای برای حضور در پرسپولیس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمیروف مسئله ای برای حضور در پرسپولیس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید