پرسپولیس همین الان برگردد بازی می کنیم!

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، مسعود تابش درباره لغو بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیستم و ترک استادیوم از سوی پرسپولیسی ها گفت: کوشش زیادی کردیم باتوجه به حساسیت مسابقه بازی به تعویق بیافتد. با مقامات کشوری به وسیله استانداری اصفهان تماس گرفته شد. در تماس ها تعیین شد این بازی حتما باید برگزار گردد چون بحث های ملی مطرح شد. گفتند اگر این بازی انجام نگردد، ممکن است میزبانی نمایندگان ایران در آسیا به خطر بیافتد و حتی تیم ملی هم نتواند مقابل بحرین و عراق میزبان باشد.

پرسپولیس همین الان برگردد بازی می کنیم!

وی اضافه نمود: عربستان هم دنبال سوء استفاده است. AFC هم شاید منتظر استفاده از این فرصت است. به ناچار قبول کردیم به خاطر منافع ملی و سلامت مردم بازی کنیم. به بازیکنان اطلاع دادیم از هتل به استادیوم بیایند. آقایان (پرسپولیسی ها) می گویند تدارکات تیم در زمین نبود. تیم ما در راهرو مشغول گرم کردن بود. بارها به ناظر گفتیم آماده حضور در زمین هستیم. آنها هم گفتند مسئله ای نیست. ما هم اعلام کردیم داوران سوت بزنند تا بازی کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه چرا این تیم بعد از 20 دقیقه وارد زمین نشد و گویا این تیم اراده ای برای بازی نداشته است، تاکید نمود: ما آماده بودیم و به ناظر بازی هم اطلاع دادیم هر موقع بگویید وارد زمین می شویم. فینال جام حذفی چهار ساعت به تعویق افتاد. دقیقا باعث و بانی آن هم طرفداران پرسپولیس بودند چون کل استادیوم را اشغال نموده بودند.

تابش گفت: ما هم دقیقا به واسطه ازدحام تماشاگران در مقابل هتل، حضورمان به استادیوم به تعویق افتاد. تیم ما گرم نموده بود و آماده بازی بودیم. اینکه می گویند سپاهان نمی خواست بازی کند، کذب است. بارها به ناظر گفتیم. اگر پرسپولیسی ها همین الان هم برگردند، بازی می کنیم!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 621

به "پرسپولیس همین الان برگردد بازی می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس همین الان برگردد بازی می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید