قرنطینه کریستیانو رونالدو در تهران!

به گزارش تور اروپا ارزان، بدون شک اگر سفر کریستیانو رونالدو به تهران در معیت کاروان النصر عربستان قطعی گردد، یکی از مهم ترین اتفاقات برای ورزش ایران طی چند سال اخیر به وقوع خواهد پیوست و از همین حالا بحث بر سر شکل میزبانی و اسکان این فوق ستاره فوتبال دنیا بالا گرفته است.

قرنطینه کریستیانو رونالدو در تهران!

در همین خصوص پنجشنبه شب شنیدیم مدیران ارشد باشگاه النصر عربستان راه حل خاصی را برای حضور کریستیانو در تهران مد نظر قرار داده اند که در نوع خود جالب توجه است. آن ها قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه ای هماهنگ نمایند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد. سوئیت رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می گردد که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند، ولی از آنجا به گونه ای حراست می گردد که هیچ طرفدار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو گردد.

از طرف دیگر فعلا هیچ برنامه ای برای دیدار این فوق ستاره پرتغالی با طرفداران یا خبرنگاران در لابی هتل تدوین نشده و قرار است او فقط در صورت تمایل با خبرنگاران در سرانجام مسابقه صحبت کند. البته شاید سرمربی النصر ترجیح بدهد رونالدو را به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هم بیاورد. اتفاقی که برای رسانه های ایران قطعاً سورپرایز خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2093

به "قرنطینه کریستیانو رونالدو در تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه کریستیانو رونالدو در تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید