فراوری گوشی با تورهای ماهیگیری دورریخته شده

به گزارش تور اروپا ارزان، سامسونگ میخواهد گوشی های گلکسی نوی را که با پلاستیک های یافته شده در اقیانوس ساخته شده اند، معرفی کند. این گوشی های هوشمند نو از تورهای ماهیگیری دور ریخته شده فراوری شده اند.

فراوری گوشی با تورهای ماهیگیری دورریخته شده

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از زد دی نت، سامسونگ با فراوری گوشی های نو خود با استفاده از پلاستیک های دورریز و تورهای ماهیگیری مستعمل در پی یاری به حفظ محیط زیست است.

طراحی محصولات نو بدین شیوه بخشی از کوشش مداوم سامسونگ برای حذف پلاستیک های یک بار مصرف و توسعه استفاده از سایر مواد سازگار با محیط زیست، مانند مواد و انواع کاغذهای بازیافتی است. فراوری گوشی بدین شیوه در قالب ابتکار عملGalaxy for the Planet سامسونگ صورت می گیرد که بر حمایت از سبک زندگی پایدار متمرکز است.

تورهای ماهیگیری دور انداخته شده تهدیدی پنهان برای اقیانوس ها نامیده شده اند. بر مبنای گزارش سازمان ملل سالانه 640000 تن تور ماهیگیری رها و دور ریخته می گردد. این تورها می توانند حیات دریایی را به خطر بیاندازند و به صخره های مرجانی و دیگر زیستگاه های طبیعی آبزیان آسیب بزنند و نیز منابع غذایی و آب را آلوده نمایند.

امروزه شرکت های تجاری با فشار بر روی کارمندان، سرمایه گذاران، مشتریان و قانون گذاران برای کاهش فراوری کربن روبرو هستند. سامسونگ مدعی است در حال حاضر به طور میانه سالانه 100 میلیون پوند زباله الکترونیکی را در ایالات متحده جمع آوری و تغییر کاربری داده یا بازیافت می نماید. علاوه بر این، تمام تاسیسات و کارخانه های سامسونگ در ایالات متحده به طور 100 درصدی از انرژی های تنو پذیر استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1401 بروزرسانی: 14 تیر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1885

به "فراوری گوشی با تورهای ماهیگیری دورریخته شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری گوشی با تورهای ماهیگیری دورریخته شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید