خبرنگاران بارندگی و تندباد در خوزستان ادامه دارد

به گزارش تور اروپا ارزان، اهواز - خبرنگاران - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بارندگی و وزش باد شدید و تندباد لحظه ای تا اوایل هفته آینده برای استان پیش بینی می شود.

خبرنگاران بارندگی و تندباد در خوزستان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری خاطرنشان کرد: بارش ها با شدت و ضعف تا روز یکشنبه در استان ادامه خواهد داشت و شدت بارندگی برای مناطق شمال ، شمال شرق ، شرق و ارتفاعات استان پیش بینی می شود و بارش در سایر با شدت کمتر و پراکنده خواهد بود.

وی افزود: طی امروز تا صبح فردا وزش باد نسبتا شدید یا تندباد لحظه ای به ویژه در مناطق جنوبی، مرکزی، جنوب شرق ، شرق و ارتفاعات استان قابل انتظار است.

سبزه زاری گفت: در 24 ساعت گذشته جنوب اهواز با 40.4 و دهدز با 14.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 37 و حداقل 25.9 درجه سانتیگراد گزارش شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در دهدز 4.4، بهبهان 2.6، مسجدسلیمان 2.5، گتوند و شوشتر 2.2، آغاجاری 1.9، هندیجان 1.2، امیدیه 1.2، شوش و شادگان یک، حسینیه اندیمشک 0.7، بندرماهشهر 0.6، آبادان 0.3 و ایذه و اهواز 0.01 میلیمتر ثبت شده است.

این اداره کل در اخطاریه ای خاطرنشان کرده بود: بعدازظهر سه شنبه جاری تا اواسط وقت یکشنبه هفته آینده رگبار و رعدوبرق به شکل متناوب و وزش باد متوسط تا شدید و تند باد لحظه ای با احتمال تگرگ در حوضه های آبریز رودخانه های کارون ، مارون و دز و ارتفاعات شرق، شمال شرق و شمالی استان پیش بینی می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 750

به "خبرنگاران بارندگی و تندباد در خوزستان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارندگی و تندباد در خوزستان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید