خبرنگاران رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم

به گزارش تور اروپا ارزان، مسکو - خبرنگاران - آرمن سرکیسیان رئیس جمهوری ارمنستان گفت که از رسانه ها در خصوص توافق آتش بس کامل در قره باغ اطلاع پیدا نموده و در هیچ بحثی در این مورد شرکت ننموده است.

خبرنگاران رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش روزی سه شنبه خبرنگاران سرکیسیان امروز سه شنبه گفت: من از مطبوعات از بیانیه ارمنستان و روسای جمهوری روسیه و آذربایجان در باره سرانجام چنگ در قره باغ آگاه شدم. من همچنین از مطبوعات در خصوص شرایط انتها جنگ آگاه شدم.

به گفته وی، به عنوان رئیس جمهوری کشور، حتی در خصوص این سند با وی مشورت و بحث هم نشده است. وی اعلام نمود که نگرانی عمیق مردم را در نظر می گیرد.

سرکیسیان گفت: من بلافاصله رایزنی های سیاسی را در این مورد برای محافظت از منافع ملی در اسرع وقت شروع می کنم.

پیش از این، سران روسیه، ارمنستان و جمهوری آذربایجان بیانیه مشترکی درباره آتش بس در قره باغ از 10 نوامبر (20 آبان) تصویب کردند.

شماری از ساکنان ایروان بامداد روز سه شنبه به نشانه اعتراض به برقراری آتش بس در منطقه قره باغ، از زنجیر ماموران پلیس عبور نموده و وارد ساختمان دولت ارمنستان شدند.

پس از اینکه نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان از دستیبابی به توافق برای آتش بس در قره باغ اطلاع داد، صدها نفر در میدان جمهوری (میدان اصلی ایروان) که ساختمان دولت در آن قرار گرفته است، اجتماع کردند.

پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در خصوص امضای توافقنامه آتش بس و انتها جنگ گفت: این تصمیم را در نتیجه تجزیه و تحلیل عمیق گرفتم او گفت که تصمیمی بسیار بسیار سخت گرفت.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1049

به "خبرنگاران رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس جمهوری ارمنستان: از توافق قره باغ اطلاعی نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید