خبر خوب برای فرهاد مجیدی در امارات (تور دبی)

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش الخلیج، اتحاد کلباء با راهنمایی فرهاد مجیدی در جام ریاست امارات بعد از آنکه برابر البطائح به تساوی سه بر سه دست پیدا کرد در ضربات پنالتی بازنده شد و از دور رقابت ها حذف شد. باشگاه اتحاد کلباء جلسه ای را با حضور رئیس، نایب رئیس و تعدادی از اعضای هیئت مدیره به همراه فرهاد مجیدی برگزار کردند و در این جلسه به حمایت از سرمربی ایرانی پرداختند و از عملکرد تیم ابراز رضایت شد.

خبر خوب برای فرهاد مجیدی در امارات (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

در این جلسه به آنالیز نتایج و عملکرد تیم پرداخته شد و خواهان کوشش و کار بیشتر در ملاقات های پیش رو شدند. رئیس و نایب رئیس باشگاه از نتایج تیم با فرهاد مجیدی ابراز رضایت کردند و به حمایت از او پرداختند.

محمد مطر الزعابی، نایب رئیس باشگاه اتحاد کلباء گفت: باوجود شکست برابر البطائح به اذعان همه کارشناس اتحاد کلباء فصل خوبی را پشت سر می گذارد. البته ما در این بازی هم تیم برتر میدان در هر دو نیمه بودیم، اما بدشانس بودیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم. ما از عملکرد فرهاد مجیدی رضایت کامل داریم و به حمایت از او می پردازیم.

اتحاد کلباء با راهنمایی فرهاد مجیدی نتایج خوبی در فصل جاری لیگ امارات کسب نموده است و پیش بینی می گردد که قرارداد این مربی تمدید گردد و یا اینکه راهی یک تیم سرشناس تر گردد. البته خبر هایی درباره احتمال حضور او در تیم ملی فوتبال امارات هم به گوش می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2007

به "خبر خوب برای فرهاد مجیدی در امارات (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب برای فرهاد مجیدی در امارات (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید