خیز 30 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور

به گزارش تور اروپا ارزان، مهاجم نروژی ترابزون اسپور ترکیه یکی از گزینه های جایگزینی زلاتان ابراهیموویچ در تیم میلان ایتالیا است.

خیز 30 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه میلان در صدد است تا الکساندر سورلوت، مهاجم 24 ساله ترابزون اسپور ترکیه را در صورت خروج زلاتان ابراهیموویچ در انتها فصل جذب کند.

بر اساس این گزارش، باشگاه ترابزون اسپور می خواهد با استفاده از گزینه خرید قطعی الکساندر سورلوت از کریستال پالاس انگلیس با پرداخت مبلغ 6 میلیون یورو بتواند در فرصتی مناسبی این مهاجم نروژی را بفروشد. الکساندر سورلوت علاوه بر میلان مورد توجه تیم رئال مادرید نیز واقع شده است. میلانی ها حاضر هستند او را با پرداخت 30 میلیون یورو در نقل وانتقال های تابستانی جذب نمایند.

تیم ترابزون اسپور به لطف درخشش الکساندر سورلوت صدرنشین جدول رده بندی سوپرلیگ ترکیه است. سورلوت مهاجم قرضی کریستال پالاس در ترابزون اسپور است اما این تیم ترکیه ای حق خرید قطعی این مهاجم نروژی را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 703

به "خیز 30 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز 30 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید