داریوش خنجی در فیلم برزخ با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری می نماید

به گزارش تور اروپا ارزان، الخاندرو گونسالس اینیاریتو، کارگردان مکزیکی برنده جایزه اسکار فیلم برزخ (Limbo) را تا چندی دیگر جلوی دوربین خواهد برد. داریوش خنجی، فیلم بردار ایرانی-فرانسوی تبار به عنوان مدیر فیلم برداری هفتمین فیلم اینیاریتو انتخاب شده است.

داریوش خنجی در فیلم برزخ با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری می نماید

اینیاریتو طی 20 سال فیلم سازی تنها 6 فیلم بلند داستانی ساخته، اما جوایز ارزشمندی همانند اسکار بهترین کارگردانی و جایزه بهترین کارگردانی جشنواره فیلم کن را کسب نموده است. این کارگردان پنجاه وهفت ساله تقریبا 6 سال پس از نمایش فیلم تحسین شده بازگشته (The Revenant) میخواهد فیلم برزخ را در مکزیکوسیتی بسازد.

  • 6 فیلم و سریال اقتباسی جدید از آثار استیون کینگ در سال 2021

برزخ دومین فیلم اینیاریتو بوده که در مکزیکوسیتی ساخته می گردد. او تا به امروز تنها فیلم عشق سگی (Amores Perros) را در پایتخت مکزیک جلوی دوربین برده است. همچنین برزخ نخستین فیلم غیرانگلیسی زبان اینیاریتو پس از زیبا (Biutiful) محصول 2010 به شمار می رود. بازیگر نقش اصلی این فیلم دانیل خیمنس کاچو خواهد بود که بیشتر او را با فیلم تربیت بد به کارگردانی پدرو آلمودوار به خاطر می آوریم. خیمنس کاچو سابقه بازی در فیلم های دیگری همانند احساس مالکیت، کسی به سرهنگ نامه نمی نویسد و بیگانه را بگیر را هم در کارنامه دارد.

اینیاریتو در فیلم برزخ به جای همکاری با امانوئل لوبزکی مکزیکی سراغ داریوش خُنجی رفته است. لوبزکی در سال های 2013، 2014 و 2015 جایزه اسکار بهترین فیلم برداری را از آن خود کرد که دوتا از این جوایز به خاطر فیلم های مرد پرنده ای و بازگشته به کارگردانی اینیاریتو بود. از آن سو خُنجی سابقه همکاری با کارگردان هایی همانند رومن پولانسکی، وودی آلن، وونگ کار وای، میشائل هانکه، دیوید فینچر و برادران سَفدی را در دارد و از میان آثاری که فیلم برداری نموده می توان به هفت، نیمه شب در پاریس، عشق و الماس های تراش نخورده اشاره نمود.

هنوز خلاصه داستان یا تاریخ نمایش فیلم برزخ اعلام نشده است، اما انتظار داریم به زودی اخبار بیشتری از این فیلم منتشر گردد و در پاییز سال 2021 و پس از واکسیناسیون گسترده کروناویروس در غرب شاهد نمایش عمومی و گسترده آن باشیم.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1358

به "داریوش خنجی در فیلم برزخ با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داریوش خنجی در فیلم برزخ با الخاندرو گونسالس اینیاریتو همکاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید