دردسر کرونا برای تیم های ملی کشتی ایران، مسافران قرقیزستان در کشور خارجی اردو می زنند؟

به گزارش تور اروپا ارزان، در شرایطی که شیوع و ابتلا به کرونا این روزها در کشورمان خبرساز شده است، به نظر می رسد تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای از دست ندادن فرصت حضور در گزینشی اول، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد.

دردسر کرونا برای تیم های ملی کشتی ایران، مسافران قرقیزستان در کشور خارجی اردو می زنند؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران، بعد از منتفی شدن برگزاری مسابقات گزینشی اول المپیک (مخصوص آسیایی ها) در چین، به دلیل شیوع کروناویروس، اتحادیه جهانی بیشکک قرقیزستان را به عنوان جایگزین چین در نظر گرفت.

مسابقات قرار است طی روزهای 8 تا 10 فروردین ماه در این کشور برگزار گردد. این در حالی است که تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان هر کدام در سه وزن به دنبال کسب سهمیه باقی مانده المپیک در این رقابت ها هستند.

با توجه به اینکه در ایران نیز در روزهای گذشته چندین مورد رسمی ابتلا به کرونا و مرگ گزارش شده است، برای تیم های ورزشی کشورمان نیز محدودیت هایی در مورد حضور در مسابقات مختلف در نظر گرفته خواهد شد.

به همین دلیل همانطور که اعلام شده تیم چین بعد از قرنطینه دو هفته ای در قرقیزستان، اجازه حضور در مسابقات گزینشی اول را دریافت خواهد نمود، به نظر می رسد با توجه به احتمال اتخاذ تصمیم ممنوعیت ورود ایرانی ها به دیگر کشورهای خارجی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تیم های ملی آزاد و فرنگی کشورمان بعد از معاینه دقیق و دریافت کارت سلامت، به زودی راهی کشور دیگری خواهند شد تا علاوه بر پیگیری تمرینات شان، مسئله ای برای حضور آنها در مسابقات گزینشی ایجاد نگردد.

به نظر می رسد یکی از کشورهای همسایه مانند ترکیه یا آذربایجان، در این زمینه همکاری لازم را با کشتی ایران خواهد داشت.

به همین دلیل کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی باید خیلی سریع اسامی نفرات مد نظر خود برای شرکت در مسابقات گزینشی اول را به فدراسیون کشتی اعلام نمایند تا زمینه سفر و اردوی آنها به کشور دیگری مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 493

به "دردسر کرونا برای تیم های ملی کشتی ایران، مسافران قرقیزستان در کشور خارجی اردو می زنند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر کرونا برای تیم های ملی کشتی ایران، مسافران قرقیزستان در کشور خارجی اردو می زنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید