راه اندازی خط تولید رشته فرمی و ورمیشل با دستگاه پیشرفته

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- مراسم راه اندازی خط تولید نو ان سی ماکارون با بکارگیری پیشرفته ترین دستگاه تولید رشته فرمی و ورمیشل برگزار گشت.

راه اندازی خط تولید رشته فرمی و ورمیشل با دستگاه پیشرفته

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی ابهریان مجری خط تولید نو، در این مراسم در توضیح ویژگی های دستگاه بکارگیری شده در این خط گفت: این دستگاه ساخت کشور ایتالیاست که پس از سه سال مونتاژ و راه اندازی آن از طریق متخصصان داخلی اجرا شده است.

وی با اشاره به برخی تغییرات فنی ایجاد شده در این دستگاه افزود: طراحی قطعاتی از جمله سنسورها ، قالب ها است که بخش های بسیار با اهمیت این دستگاه را شامل می گردد و در حال حاضر این دستگاه دارای فناوری روز تولید دنیا در زمینه تولید انواع ماکارونی و انواع رشته و ورمیشل است که دانش فنی آن نیز بومی سازی شده است.

ابهریان گفت: آنچه این خط تولید در کشور و حتی منطقه منحصربفرد کرده قابلیت تولید انواع ماکارونی و انواع رشته است که در سایر کارخانه ها برای این کار دو خط تولید لازم است اما در کارخانه انسی ماکارون در یک خط انجام می گردد که باعث صرف جویی 50 درصدی در هزینه ها شده است و بسته به تقاضای بازار می توان محصول مورد نیاز را تولید و عرضه کرد.

وی نصریح کرد: این دستگاه قابلیت ذخیره سازی 50 تن محصول تولید شده در انبار خود را دارد و البته می تواند هم زمان محصول نهایی را بسته بندی کند. و ابراز امیدواری کرد که راه اندازی این خط تولید بتواند محصولات با کیفیت در سطح استانداردهای روز دنیا در اختیار جامعه قرار دهد و در نهایت باعث رضایتمندی مصرف کنندگان گردد.

به گزارش خبرنگاران ، مراسم مذکور با حضور سید یاسر میر احمدی رئیس هیات مدیره شرکت انسی ماکارون، جابر کریمی فرماندار ملارد، فردین حسن خانی رئیس اداره صنعت و معدن ملارد، ازوجی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و چند تن از مقامات استان در محل کارخانه انسی ماکارون برگزار شد.

گفتنی است در حال حاضر کارخانه انسی ماکارون با برند تجاری NC ماکارون بیش از 150 نوع محصول تولید و به بازار عرضه می کند. تولیدات این شرکت در حوزه رشته آش و رشته ماکارونی و محصولاتی که با آرد در این حوزه هستند بوده و مدتی است که انواع ترشی و کنسرو به محصولات این شرکت اضافه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1802

به "راه اندازی خط تولید رشته فرمی و ورمیشل با دستگاه پیشرفته" امتیاز دهید

2 کاربر به "راه اندازی خط تولید رشته فرمی و ورمیشل با دستگاه پیشرفته" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی خط تولید رشته فرمی و ورمیشل با دستگاه پیشرفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید