بازسازی آپارتمان: رباط قلی جاجرم بازسازی می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان جاجرم از بازسازی رباط قلی در این شهرستان اطلاع داد.

بازسازی آپارتمان: رباط قلی جاجرم بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، هادی محمدپور روز شنبه 15 آبان ماه 1400 اظهار کرد: از اقدامات بازسازیی در بناهای تاریخی استان در سال 1400، بازسازی بنای تاریخی رباط قلی جاجرم این بخش با اعتبار معادل 500 میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی های استانی در برنامه واقع شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جاجرم گفت: از جمله اقداماتی که در این فصل از بازسازی رباط قلی انجام می گردد، محوطه سازی، اجرای دیوار و تاق سنگی و بندکشی سطوح سنگی است.

محمدپور با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیش از یک میلیارد ریال برای بازسازی رباط قلی اختصاص یافته است، اضافه نمود: پس از اتمام بازسازی و تکمیل پروژه، در صورت وجود متقاضی، بهره برداری از این بنای تاریخی را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد.

او گفت: بنای رباط قلی در 5 کیلومتری جنوب شرقی روستای قلی در بخش سنخواست از توابع شهرستان جاجرم واقع شده و این اثر تاریخی به علت برخورداری از ارزش های تاریخی و فرهنگی، به شماره 1806 در لیست آثار ملی به ثبت رسیده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1670

به "بازسازی آپارتمان: رباط قلی جاجرم بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: رباط قلی جاجرم بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید