رشد کیفی پیغام رسان های بومی در 3 سال اخیر

به گزارش تور اروپا ارزان، وزیر ارتباطات با بیان اینکه کیفیت پیغام رسا ن های داخلی در 3 سال اخیر رشد قابل قبول داشته است، گفت: نخستین گام برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیغام رسان ها، مبارزه با ویروس خود ناباوری است.

رشد کیفی پیغام رسان های بومی در 3 سال اخیر

عیسی زارع پور در ملاقات با مدیران پیغام رسان های داخلی گفت: پیغام رسان ها با تمام فراز و نشیب های سال های گذشته، خود را به نقطه مطلوبی رسانده و توانایی های خود را باور نموده اند.

وی با بیان اینکه در جهت رشد پیغام رسان ها چالش های جدی وجود داشته که یکی از مهم ترین آن چالش خود ناباوری است، گفت: تا وقتی که ویروس خود ناباوری وجود داشته باشد در هیچ حوزه و زمینه ای امکان پیشرفت و موفقیت وجود ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه نمود: برای رسیدن به نقطه مطلوب در پیغام رسان های داخلی نخست باید کیفیت سرویس های داخلی ارتقا یابد و قابلیت رقابت با پیغام رسانه ای خارجی را داشته باشد.

وی اضافه نمود پیغام رسانه ای داخلی باید از مزیت های بومی استفاده نموده و سبد خدمات خود را محدود به پیغام رسانی ننمایند. تردید نکنید که اگر خدمات با کیفیتی ارائه گردد مردم هم از پیغام رسان های داخلی استقبال می نمایند.

زارع پور با تأکید بر اینکه باید برای بازسازی اعتماد عمومی به پیغام رسان های داخلی کوشش کرد، گفت: در سال های گذشته بعضی ضعف ها و نواقص، باعث ایجاد ذهنیت نادرست نسبت به پیغام رسان های داخلی شد که حتی با برطرف نواقص و ضعف های گذشته و رسیدن به استانداردهای مطلوب هنوز هم ذهنیت گذشته اصلاح نشده است و اصلاح این ذهنیت تنها با اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب در عین ارائه خدمات مطلوب به مردم میسر می گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره رضایت پیغام رسان ها از حمایت های وزارت ارتباطات در طول سال های فعالیت آنها، گفت: خودمان را آماده نموده بودیم تا شنوای گلایه های مدیران پیغام رسان ها باشیم. اما با اظهار رضایت شما از حمایت های وزارت ارتباطات در سال های گذشته خرسند شدیم و امیدواریم این حمایت و همراهی با همکاری سایر دستگاه های مسئول بیش از پیش ادامه یابد و چالش های پیش روی پیغام رسان ها به حداقل برسد.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران پیغام رسان های داخلی گزارشی از اقدامات، برنامه ها و چالش های پیش روی خود ارائه و از حمایت های وزارت ارتباطات در طول سال های گذشته قدردانی کردند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1675

به "رشد کیفی پیغام رسان های بومی در 3 سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد کیفی پیغام رسان های بومی در 3 سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید