رندر گوشی شیائومی می 11 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

به گزارش تور اروپا ارزان، شیائومی مدتی قبل از گوشی می 11 رونمایی کرد و طبق گزارش های منتشر شده، مورد استقبال گسترده کاربران چینی قرار گرفته است. در همین رابطه، بعضی گزارش ها از معرفی شیائومی می 11 پرو در بهمن ماه خبر می دهند.

رندر گوشی شیائومی می 11 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد

جهت دریافت مشاوره خدمات طرح روی جلد کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

با توجه به اینکه سال گذشته هم شیائومی از گوشی های می 10 و می 10 پرو رونمایی نموده، معرفی مدل پرو می 11 قابل انتظار بود. حالا به لطف انتشار یک تصویر رندر از می 11 پرو می توانیم به طراحی پنل پشتی آن و مشخصات احتمالی دوربین های این گوشی بپردازیم.

اولین چیزی که در پنل پشتی این گوشی توجه را جلب می نماید، ماژول دوربین کاملا متفاوت نسبت به می 11 است. شیائومی می 11 پرو از دوربین چهارگانه بهره می برد که یکی از آن ها دوربین پریسکوپی محسوب می گردد. در کنار این دوربین، عبارت 120x دیده می گردد که به حداکثر مقدار زوم دیجیتالی اشاره دارد.

طبق نوشته های قرار گرفته بر روی ماژول دوربین، دوربین پریسکوپی از فاصله کانونی معادل با 120 میلی متر بهره می برد و همچنین باید به وجود دوربین اولترا واید هم اشاره کنیم. دوربین اصلی هم به احتمال زیاد مبتنی بر همان سنسور 108 مگاپیکسلی به کار رفته در بدنه می 11 است و به نظر می رسد دوربین چهارم یک دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال 2 یا 3 برابری است.

هنوز تصویری از پنل جلویی می 11 پرو منتشر نشده ولی احتمالا مانند می 11 از نمایشگر 6.81 اینچی با رزولوشن 1440 در 3200 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد. اسنپدراگون 888 هم به عنوان قلب تپنده این گوشی انجام وظیفه می نماید.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1158

به "رندر گوشی شیائومی می 11 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندر گوشی شیائومی می 11 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید