عکس، جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می اید

به گزارش تور اروپا ارزان، گجت نیوز نوشت: مدیرعامل خودروسازان بم گفت کراس اوور چینی BAC X3 به عنوان محصول نو این شرکت به زودی فراوری و روانه بازار خواهد شد. در ادامه با مشخصات این خودرو چینی آشنا خواهیم شد.

عکس، جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می اید

آیدین خوردوستان، مدیرعامل خودروسازان بم گفت کراس اوور چینی BAC X3 به عنوان محصول تازه این شرکت خودروسازی محسوب می گردد که در بهمن ماه فراوری آزمایشی آن را شروع خواهیم کرد. وی اضافه کرد با شروع فراوری انبوه آن در سال 1402 قصد داریم این کراس اوور را در اردیبهشت ماه به بازار عرضه کنیم. ضمن اینکه این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه خودرو کرمان به نمایش در خواهد آمد.

مشخصات کراس اوور چینی BAC X3

مدیرعامل خودروسازان بم در مورد مشخصات BAC X3 عنوان نمود این خودرو که در ردیف کراس اوورهای کامپکت یا جمع وجور واقع شده است از یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد؛ این پیشرانه می تواند قدرتی برابر با 102 اسب بخار و گشتاور 140 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می گردد.

BAC X3 جزو خودروهای چینی کم مصرف محسوب می گردد که از امکانات متعددی نظیر سیستم رانندگی هوشمند، کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا 8 اینچ، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید بهره می برد. از امکانات ایمنی آن نیز می توان به سیستم های ABS+EBD,ESC,VDC,EBA,TCS,HHC اشاره نمود.

تصاویر منتشر شده از این خودرو حاکی از آن است محصول تازه شرکت خودروسازان بم به برند جیلی تعلق دارد و نام اصلی این خودرو جیلی X3 pro است. از رقبای این خودرو در بازار ایران نیز می توان به ام وی ام ایکس 22 پرو مدیران خودرو و جک اس 3 کرمان موتور اشاره نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1994

به "عکس، جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، جزئیات کراس اور چینی که به زودی به ایران می اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید