قیمت تیگارد X35 اعلام شد

به گزارش تور اروپا ارزان، شرکت خودروسازی تیگارد موتور، قیمت نو کراس اور x 35 را امروز 7 اسفند گفت.

قیمت تیگارد X35 اعلام شد

به گزارش تجارت نیوز، مدیر فروش تیگارد موتور، در کنفرانس خبری بیان کرد که قطعا نخستین مرحله فروش کراس اور X 35 با قیمت 950 میلیون تا 1.050 میلیارد تومان و در سامانه تازه یکپارچه انجام خواهد شد. احتمالا نخستین سری فروش این خودرو در تیراژ حدود 300 دستگاه خواهد بود که تا خاتمه سال انجام می گردد.

امیرحسین اسفندیاری، مدیر خدمات پس از فروش تیگارد موتور، نیز از فعالیت سه نماینده فروش و خدمات پس از فروش در شیراز، تهران و بابل در فاز نخست با توجه به تیراژ محدود اطلاع داد و گفت در آینده نمایندگان تیگارد در سه شهر اصفهان، تبریز و مشهد نیز راه اندازی خواهند شد.

امروز دقیقا یکسال از تولد سانیار موتور پارسیان گذشت و حالا به نظر می رسد که مدیران این شرکت ایرانی - چینی، برای عرضه محصولات شان از اواخر سال 1401 یا از اوایل سال 1402 آماده شده اند.

تیگارد موتور؛ زیرمجموعه تازه دیار خودرو

شرکت سانیار موتور، جوینت ونچری است که میان شرکت دیار خودرو و شرکت ساینو چین شکل گرفته و ظاهرا هر دو طرف، سهم 50 درصدی در این شرکت دارند. اینکه چرا دیار خودرو، خودش مستقیما وارد میدان نشده و ترجیح داده که با نام شرکتی تازه، به فعالیتش ادامه دهد، خودش مقاله مفصلی می طلبد، اما شرکتی که نیمی از سهامش در اختیار خارجی ها باشد، قطعا شانس موفقیت بیشتری نسبت به دیار خودرو خواهد داشت. محصولاتی که قرار به وسیله شرکت سانیار موتور در بازار ایران عرضه شوند، تحت برند تجاری تیگارد موتور (Tigrad) خواهند بود.

دیار خودرو شرکتی است که دست روی هر محصولی که گذاشته، تجربه ناموفقی را کسب نموده و محصولات تازهی مانند بایک X 25 و حتی سوئیست DX 3 نیز از این قاعده مستثنی نبودند.

نکته جالب توجه اینجاست که شرکت سانیار موتور، درصدد عرضه محصولات بایک (BAIC) در ایران بوده و این احتمال وجود دارد که بعضی از محصولات سوئیست (Soueast) بجای دیار خودرو، به وسیله سانیار موتور در کشورمان مونتاژ شوند. بعضی منابع چنین اطلاع داده اند که بیجینگ X 35 و بایک BJ 40، دو محصول احتمالی سانیار موتور برای آغاز کارش هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1401 بروزرسانی: 9 اسفند 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2017

به "قیمت تیگارد X35 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تیگارد X35 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید