روز دیگر شورا؛ رمان جدید فریبا وفی

به گزارش تور اروپا ارزان، رمان روز دیگرِ شورا نوشته فریبا وفی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

روز دیگر شورا؛ رمان جدید فریبا وفی

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، فریبا وفی، داستان نویس تبریزی متولد سال 1341 است که تابه حال بیشتر کتاب های خود را با همکاری نشرهای چشمه و مرکز منتشر کرده است. آثار داستانی او را می توان در دو گروه مجموعه داستان و رمان طبقه بندی کرد. در عمق صحنه، حتی وقتی می خندیم، در راه ویلا، همه افق و بی باد، بی پارو عناوین مجموعه داستان ها و پرنده من، ترلان، رویای تبت، ماه کامل می شود، رازی در کوچه ها و بعد از خاتمه هم رمان های این نویسنده هستند.

بین کتاب های نامبرده، پرنده من، ترلان، رویای تبت، رازی در کوچه ها، ماه کامل می شود، بعد از خاتمه و حتی وقتی می خندیم آثاری هستند که این نویسنده با همکاری نشر مرکز منتشر کرده است.

رمان روز دیگرِ شورا کتاب جدید این نویسنده است که درباره زندگی زنی به نام شورا است. این کتاب داستان چالش های زندگی این زن، مسائل و ناآرامی های درونش را روایت می کند. در این کتاب، ضمن پرداختن به زندگی شخصیت شورا، مسائل اجتماعی معاصر نیز مطرح می شوند.

روز دیگر شورا در 100 فصل کوتاه نوشته شده است.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:

شورا و ملوک مشغول آماده کردن شام هستند. رخشان با واکرش برای سرکشی به آشپزخانه می آید و، انگار نه خطاب به شخص خاص، که به دسته ای کارگر دستور می دهد.

نذارین چای زیاد دم بکشه.

دختر مختار در صفحه لپ تاپ ظاهر می شود. اصرار دارد دعوت نامه بفرستد برای پدرش. مختار وسط سالن ایستاده. موهایش را با کشی از پشت بسته. نشاط و سرزندگی کسی را دارد که عن قریب می خواهد بزند زیر آواز.

تو شوهر و بچه ت رو وردار بیا دختر. من نمی تونم بیام.

بیای اینجا خوب می شی بابا.

کی گفته من خوب نیستم. من از تو و از همه این جماعتی که این جا نشستن سرحال ترم.

میترا با هیکل ریزه اش می پرد جلو و رو به لپ تاپ می ایستد.

تازه می خوایم زن بگیریم براش. من یه مورد مناسب براش دارم.

دختر مختار چیزی می گوید که شورا نمی شنود، ولی قیافه رخشان از چشمش دور نمی ماند. لابد دوست دارد نوه اش به او هم تعارف کند که نمی کند. به جایش، بچه دوساله اش را می آورد پشت لپ تاپ می نشاند. مختار با ماچ و بوسه و شالاپ شولوپ قربان صدقه اش می رود. رخشان دنباله حرف میترا را می گیرد.

این کتاب با 328 صفحه، شمارگان 2 هزار نسخه و قیمت 51 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 568

به "روز دیگر شورا؛ رمان جدید فریبا وفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دیگر شورا؛ رمان جدید فریبا وفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید