نکات طراحی ویلا: رونمایی از مجسمه گل میکی ماوس در باغ معجزه دبی

به گزارش تور اروپا ارزان، باغ معجزه دبی، سالگرد 90 سالگی میکی ماوس را با ساختن یک مجسمه گل اندود 18 متری جشن می گیرد.

نکات طراحی ویلا: رونمایی از مجسمه گل میکی ماوس در باغ معجزه دبی

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر در دبی هستید و عاشق گل و گیاه، حتما باید مجسمه گل اندود میکی ماوس را که به تازگی در باغ معجزه دبی رونمایی شده و پیروز به شکستن رکورد شده است، ببینید. این مجسمه 18 متری را به عنوان یادمان 90 سالگی میکی ماوس ساخته و تقریبا 100.000 گل و گیاه در آن به کار گرفته شده است.

باغ معجزه دبی بزرگ ترین باغ طبیعی در دنیا است و سازه تازه به عنوان بخشی از یک توافق نامه تازه بین آن و شرکت والت دیزنی ساخته شده است. این جاذبه گردشگری محبوب توانسته است سومین رکورد دنیای گینس را به عنوان بلندترین مجسمه تحت حمایت به دست آورد. وزن این سازه تقریبا 35 تن است و از طریق یک ساختار فولادی هفت تنی با پایه های بتونی 50 تنی از جنس بتن آرمه، پشتیبانی می گردد. این مجسمه از گل هایی مثل اطلسی سفید و قرمز، شمعدانی سفید و ویولاهای زرد تشکیل شده است.

مهندس عبدالناصر رحال، خالق و بنیانگذار باغ معجزه دبی، می گوید:

ما بسیار شادمان هستیم که با همکاری شرکت والت دیزنی، در یک باغ گل شگفت انگیز به میکی ماوس محبوب آن ها جان بخشیدیم. تخیل و خلاقیت باغ معجزه دبی در استفاده از نماهای نوآورانه و هیجان انگیز گل های رنگی، مکملی ایده آل برای جذابیت شخصیت های کلاسیک دیزنی است که در آینده در منظره های شگفت انگیز تازه به نمایش در خواهند آمد.

رحال بعلاوه در حال همکاری با گروه سیتی لند است که اواخر سال جاری اقدام به گشایش اولین مرکز خرید دنیا که با الهام از طبیعت ساخته شده است، خواهند کرد. این مرکز خرید 326.7 میلیارد دلاری در دبی لند، که سیتی لند مال نامیده می گردد، مملو از شگفتی های گیاهی است. بعلاوه، یک مینی پارک آب، باغی پر از درختان باستانی، یک باغ ژاپنی، یک باغ-پشت بام 360 درجه، فضای مسقف، کافه و رستوران هایی با منظره باغ در آن وجود دارد.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1782

به "نکات طراحی ویلا: رونمایی از مجسمه گل میکی ماوس در باغ معجزه دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات طراحی ویلا: رونمایی از مجسمه گل میکی ماوس در باغ معجزه دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید