ستاره لیورپول، اولین خرید ژاوی؟

به گزارش تور اروپا ارزان، تیاگو در تابستان سال 2020 و بعد از سپری کردن هفت سال پیروز در لباس بایرن مونیخ، به پیشنهاد لیورپول پاسخ مثبت داده و راهی لیگ برتر شد. هفته های ابتدایی حضور تیاگو در آنفیلد چندان خوب سپری نشد و البته او رفته رفته به ترکیب ثابت لیورپول اضافه شد. اما حالا بعضی منابع اسپانیایی خبر از احتمال جدایی زودهنگام تیاگو آلکانتارا از لیورپول و بازگشت این بازیکن به لالیگا و باشگاه بارسلونا داده اند.

ستاره لیورپول، اولین خرید ژاوی؟

ژاوی، سرمربی تازه بلوگرانا رابطه خوبی با تیاگو داشته و در همین مدت کوتاه از زمان حضور خود در باشگاه با این بازیکن برای بازگشت به نوکمپ تماس گرفته است. بعلاوه ژاوی با خوان لاپورتا نیز در خصوص علاقه خود به استخدام این بازیکن صحبت نموده و ممکن است تیاگو در فصل زمستان راهی بارسلونا گردد.

خود این بازیکن نیز بی میل نیست در سن 30 سالگی دوباره لباس تیم سابق خود را به تن نموده و در سال های پایانی دوران ورزشی خود برای بارسلونا به میدان برود. نیمکت نشینی های متوالی و ماندن زیر سایه ژاوی باعث شد تیاگو در سال 2013 تصمیم به جدایی از بارسلونا گرفته و به همراه پپ گواردیولا راهی بایرن مونیخ گردد.

حالا و بعد از هشت سال، خود ژاوی راهنمایی کاتالان ها را به عهده گرفته و ممکن است این بار تیاگو به عنوان شاگرد او در ترکیب بارسلونا حاضر گردد. ژاوی خواستار تقویت زودهنگام خط میانی تیمش شده و تیاگو در حال حاضر جدی ترین گزینه این سرمربی جوان محسوب می گردد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1694

به "ستاره لیورپول، اولین خرید ژاوی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لیورپول، اولین خرید ژاوی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید