شخصیت Sin Kiske به بازی گیلتی گیر استرایو اضافه می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، استودیو آرک سیستم ورکس (Arc System Works) بالاخره دومین شخصیت سیزن پس دوم بازی گیلتی گیر: استرایو (Guilty Gear: Strive) را معرفی کرد. طبق گفته این استودیو، شخصیت Sin Kiske به وسیله سیزن پس دوم بازی در 24 نوامبر به جمع شخصیت های این بازی مبارزه ای اضافه خواهد شد.

شخصیت Sin Kiske به بازی گیلتی گیر استرایو اضافه می گردد

دو شخصیت دیگر هم برای سیزن پس 2 دوم بازی در نظر گرفته شده اند که گفته شده آن ها در کنار دو مکان تازه برای مبارزه در سال 2023 به بازی گیلتی گیر: استرایو اضافه خواهند شد. در پایین به توصیفی از شخصیت Sin Kiske و ویژگی های او بر اساس توضیحات گفته شده در سایت رسمی بازی خواهیم پرداخت.

قبل از این هم آرک سیستم ورکس از شخصیت Bridget به عنوان اولین شخصیت سیزن پس دوم بازی رونمایی کرد و حالا با معرفی Sin Kiske از هویت دومین شخصیت این سیزن پس هم مطلع شدیم. اکنون مشتاقیم تا در آینده درباره دیگر شخصیت هایی که قرار است به گیلتی گیر: استرایو اضافه شوند، اطلاعاتی کسب کنیم.

در حال حاضر، بازی گیلی گیر: استرایو برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) در دسترس است. نسخه ایکس باکس سری ایکس/ اس و ایکس باکس وان قرار است در بهار سال 2023 منتشر گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1401 بروزرسانی: 5 آذر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1970

به "شخصیت Sin Kiske به بازی گیلتی گیر استرایو اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت Sin Kiske به بازی گیلتی گیر استرایو اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید