صادقی: افتخار می کنم از استقلال پیشنهاد داشتم، می خواهیم اتفاقاتی عظیم را رقم بزنیم

به گزارش تور اروپا ارزان، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان، گفت: برای من باعث افتخار بود که از استقلال پیشنهاد داشتم، ولی در نهایت قسمت این بود که در گل گهر بمانم.

صادقی: افتخار می کنم از استقلال پیشنهاد داشتم، می خواهیم اتفاقاتی عظیم را رقم بزنیم

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، شرایط تیم گل گهر را مطلوب خواند و گفت: خدا را شکر تیم ما شرایط خوبی دارد و بعد از اینکه بازیکنان نو به تیم اضافه شدند، خیلی زود کار را آغاز کردیم. هدف امیر قلعه نویی این بود که در یک زمان معین تمرینات را آغاز کنیم و زمان را از دست ندهیم. خوشبختانه تمرینات تاکتیکی را به خوبی پشت سر می گذاریم و بازی های محبت آمیز هم انجام می دهیم که این موضوع می تواند به هماهنگی تیم یاری کند.

وی در واکنش به اینکه بعضی معتقدند گل گهر به صورت نجومی برای فصل آینده هزینه نموده است، اعلام کرد: در لیگ ما خیلی از تیم ها هستند که بیشتر از گل گهر هزینه نموده اند و فکر نمی کنم تیم ما هزینه نجومی انجام داده باشد. گل گهر بر اساس نیازهای کادر فنی بازیکن گرفت، ولی معمولاً این حرف و حدیث ها وجود دارد.

صادقی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود پیشنهادی که از استقلال تهران داشت در نهایت تصمیم به ماندن گرفت، گفت: باعث افتخار من است که از تیم بزرگی مثل استقلال پیشنهاد داشتم و باید از کادر فنی این تیم تشکر کنم. من همه شرایط را مورد آنالیز قرار دادم و در نهایت تصمیم گرفتم در گل گهر بمانم. من فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشتم و دوست داشتم باز هم با امیر قلعه نویی کار کنم و فکر می کنم تصمیم خوبی گرفتم.

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان در سرانجام توضیح داد: ما تیم خوبی داریم و فصل گذشته هم می توانستیم آسیایی شویم، ولی بدشانس بودیم و البته اشتباهات داوری هم به ضرر تیم مان تمام شد. قطعاً کوشش می کنیم تا در فصل آینده نتایج خوبی بگیریم و اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1606

به "صادقی: افتخار می کنم از استقلال پیشنهاد داشتم، می خواهیم اتفاقاتی عظیم را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: افتخار می کنم از استقلال پیشنهاد داشتم، می خواهیم اتفاقاتی عظیم را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید