عصبانیت مدیران استقلال از مدافع تیم، ماجرای ویلای جنجالی!

به گزارش تور اروپا ارزان، محمدحسین مدافع استقلال برای اینکه به جای مانده پولش را از این باشگاه بگیرد و بتواند مبلغ بدهی شخصی اش را پرداخت کند، موضوع برگشت خوردن چکش را رسانه ای نموده تا به باشگاه استقلال فشار بیاورد.

عصبانیت مدیران استقلال از مدافع تیم، ماجرای ویلای جنجالی!

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، 2 روز پیش خبری در رسانه ها مبنی بر حکم جلب محمدحسین مرادمند به علت برگشت خوردن چک رضایتنامه اش که برای باشگاه پدیده صادر شده منتشر شد و خود این بازیکن هم نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

طرفداری در این خصوص نوشت: در این میان احمد مددی با رد ادعای مرادمند مدعی شد چک رضایتنامه مرادمند را علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال صادر نموده و این بازیکن آن چک را خرج نموده و به جای آن چک شخصی به باشگاه پدیده داده است. مدیرعامل استقلال بعلاوه مدعی شد مرادمند تا به امروز بیش از 50 درصد از قراردادش را گرفته است.

شنیدیم علی نامداری هم صحت ادعای مددی را تایید نموده و به مرادمند اعلام نموده اگر این چک خرج رضایتنامه نشده باید آن را پس بدهد.

گفته می گردد مدیران باشگاه استقلال به شدت از مرادمند دلخور هستند چرا که به گوش آنها رسیده او بخشی از پول رضایتنامه را به ایجنتش داده و بخشی دیگر را صرف ساخت یک ویلا در شمال نموده است.

حالا چک مرادمند که به باشگاه پدیده داده بود برگشت خورده و مدافع استقلال برای اینکه به جای مانده پولش را از این باشگاه بگیرد و بتواند مبلغ بدهی شخصی اش را پرداخت کند، موضوع برگشت خوردن چکش را رسانه ای نموده تا به باشگاه استقلال فشار بیاورد، موضوعی که باعث دلخوری شدید مدیران باشگاه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1525

به "عصبانیت مدیران استقلال از مدافع تیم، ماجرای ویلای جنجالی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عصبانیت مدیران استقلال از مدافع تیم، ماجرای ویلای جنجالی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید