فیفا بدهی های پرسپولیس و استقلال را پرداخت می نماید

به گزارش تور اروپا ارزان، جلسه دو روز پیش مدیران باشگاه ها در فدراسیون فوتبال برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حاوی یک خبر بسیار مهم و مسرور کننده بود، خبری که می تواند سرنوشت این دو باشگاه را به طور کلی عوض کند و آن ها را از بد های سنگینی که نصیب شان شده نجات بدهد.

فیفا بدهی های پرسپولیس و استقلال را پرداخت می نماید

ماجرا از این قرار است که در جلسه 2 روز پیش حمیرا اسدی، مسوول کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال یک خبر مهم به مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داد و بیان کرد فیفا با پرداخت بدهی آن ها از محل مطالبات این دو باشگاه موافقت نموده است.

دقیقا به همین دلیل هم بود که مهدی خواجه وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در انتها جلسه در فدارسیون فوتبال به این نکته اشاره نمود و البته امیرسلطانی معاون ورزشی باشگاه استقلال هم روز گذشته بیان کرد که بدهی منشا و جباروف از محل درآمد های این باشگاه در فیفا پرداخت می گردد.

اما فدراسیون فوتبال چطور توانست رضایت فیفا را بگیرد؟ همه چیز مربوط به یک وکیل استرالیایی می گردد که خودش یکی از شاکیان از باشگاه استقلال است، اما این فرد اخیرا در کمیته حقوقی فیفا مشغول به فعالیت شده است. او از مسوولان فدراسیون فوتبال خواسته با نامه نگاری از فیفا بخواهند مطالبات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از محل درآمد های این دو باشگاه در فیفا پرداخت گردد و او پیگیری می نماید تا این مساله به انتها برسد تا به این شکل خودش هم به طلبش برسد.

در این بین گفته می گردد فیفا با پرداخت مطالبات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موافقت نموده است و فقط این نهاد بدهی هایی را پرداخت می نماید که حکم قطعی آن صادر شده باشد؛ به عنوان مثال در استقلال فقط پول جپاروف و منشا پرداخت می گردد که از این باشگاه حکم قطعی دریافت نموده اند و امکان اعتراض به آن وجود ندارد.

در روز هایی که استقلال و پرسپولیس با مسائل عدیده اقتصادی روبرو هستند انتشار چنین خبری می تواند دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران را از فشار سنگین بدهی های خارجی خارج کند و حداقل سرخابی ها بتوانند بخشی از مسائل شان را از این طریق حل نمایند.

منبع: ورزش 3

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 790

به "فیفا بدهی های پرسپولیس و استقلال را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا بدهی های پرسپولیس و استقلال را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید