لغو برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی اروپا از سوی فدراسیون جهانی، کاراته وان مادرید برگزار می گردد؟

به گزارش تور اروپا ارزان، فدراسیون جهانی کاراته با انتشار خبری از لغو برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی اروپا 2020 در آذربایجان اطلاع داد.

لغو برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی اروپا از سوی فدراسیون جهانی، کاراته وان مادرید برگزار می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی کاراته با اعلام این خبر در سایت خود نوشت: در پی تصمیم دولت آذربایجان و برای حفاظت از سلامت ورزشکاران که اولیت اول فدراسیون کاراته اروپا است، مسابقات قهرمانی این قاره که قرار بود از تاریخ 6 تا 10 فروردین ماه در باکو آذربایجان برگزار گردد، به دلیل شیوع انتشار ویروس کرونا لغو گشت.

با توجه به اعلام قبلی فدراسیون جهانی کاراته و با لغو این مسابقات، نتایج و امتیازات ورزشکاران در مسابقات قهرمانی اروپا 2019 در اسپانیا در رنکینگ المپیک محاسبه خواهد شد.

به نظر می رسد با توجه به لغو این مسابقات و همچنین تعویق تمامی مسابقات اروپایی تا یک ماه آینده، برگزاری مسابقات کاراته وان اسپانیا که جایگزین مسابقات مراکش شده بود نیز لغو خواهد شد و مسابقات کاراته وان سالزبورگ اتریش که در اسفندماه امسال برگزار گردید به عنوان آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک به وسیله رنکینگ خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 678

به "لغو برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی اروپا از سوی فدراسیون جهانی، کاراته وان مادرید برگزار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو برگزاری رقابت های کاراته قهرمانی اروپا از سوی فدراسیون جهانی، کاراته وان مادرید برگزار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید