لیگ برتر انگلیس، چلسی بازی برده در خانه گرگها را باخت

به گزارش تور اروپا ارزان، آبی پوشان لندن در سیزدهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر انگلیس مقابل تیم ولورهمپتون متحمل یک شکست خارج از خانه شدند.

لیگ برتر انگلیس، چلسی بازی برده در خانه گرگها را باخت

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در اولین بازی از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (سه شنبه) تیم فوتبال چلسی میهمان تیم ولورهمپتون بود و این بازی را با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود واگذار کرد.

در این بازی چلسی با گلزنی اولویه ژیرو در دقیقه 49 از میزبان خود پیش افتاد اما دانیل پودنس در دقیقه 66 گل تساوی را برای گرگ ها به ثمر رساند. بازگشت گرگ ها در دقیقه پنجم وقت های تلف شده نیمه دوم کامل شد وقتی که پدرو نتو دومین گل این تیم را به ثمر رساند.

با این نتیجه چلسی برای دومین بار در این فصل بازنده شد و با 22 امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند. شاگردان فرانک لمپارد در صورت پیروزی در این بازی می توانستند به صدر جدول صعود نمایند اما اکنون امکان دارد که در ادامه بازی های هفته صندلی فعلی خود را هم از دست بدهند. تیم ولورهمپتون نیز با کسب ششمین پیروزی اش، 20 امتیازی شد به رده نهم صعود کرد.

از ساعت 23:30 امشب به وقت تهران یک بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می گردد که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان تیم وست بروموویچ است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1174

به "لیگ برتر انگلیس، چلسی بازی برده در خانه گرگها را باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، چلسی بازی برده در خانه گرگها را باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید