مطهری: برای پیروزی در بازی امروز دفاعی منسجم داشتیم، بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عملکرد شاگردانش در مصاف با آلومینیوم اراک را ستود و گفت برای برد در این بازی دفاعی منسجم داشته اند.

مطهری: برای پیروزی در بازی امروز دفاعی منسجم داشتیم، بازیکنانم فوق العاده بودند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حمید مطهری سرمربی تیم نساجی پس از رجحان تیمش مقابل آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال گفت: یک بازی فوق العاده تاکتیکی بود. آلومینیوم واقعاً تیم قابل احترامی است. می دانستم بازی سختی داریم، ولی بچه های ما مو به مو مسائل تاکتیکی را در زمین اجرا کردند. به تک تک آن ها خسته نباشید می گویم، امروز فوق العاده بودند.

وی اضافه کرد:در وهله اول توانستیم یک دفاع منسجم داشته باشیم و با استفاده از تمرینات مان در انتقالات می خواستیم ضربه بزنیم که این اتفاق نیفتاد. باخت آلومینیوم چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند. رحمتی دوست خوب من، مربی خوب است و تیم قابل احترامی دارد. من به رحمتی و بچه های آلومینیوم خسته نباشید می گویم.

وی در ادامه بعلاوه خاطر نشان کرد: در ضربات پنالتی می دانید تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بتواند راحت تر ضربه بزند پیروز می گردد. باز هم تکرار می کنم این باخت چیزی از ارزش های آلومینیوم کم نمی کند و آن ها تیم قابل احترامی هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 2016

به "مطهری: برای پیروزی در بازی امروز دفاعی منسجم داشتیم، بازیکنانم فوق العاده بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: برای پیروزی در بازی امروز دفاعی منسجم داشتیم، بازیکنانم فوق العاده بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید