موزه تاریخ طبیعی لندن این مسابقه عکاسی را سالانه برگزار می نماید

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران و به نقل از The Atlantic، برندگان مسابقه عکاسی حیات وحش سال 2021 که به وسیله موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار گردید، اعلام شدند. سال جاری بیش از 50.000 شرکت کننده از 95 کشور دنیا در این مسابقه شرکت نموده بودند. 8 مورد از عکس های منتخب در شاخه های مختلف، همراه با نام عکاس آنها در ادامه آورده شده است.

موزه تاریخ طبیعی لندن این مسابقه عکاسی را سالانه برگزار می نماید

این عکس نبرد بین دو گوزن شمالی را نشان می دهد که برای رقابت سر جفت گیری با گوزن ماده، شاخ به شاخ شده اند. آقای اونترتاینر بیان کرد: با تماشا این نبرد در خستگی و درد این دو گوزن سهیم شدم.

این تصویر بازتاب یک غواص را در میان جلبک های دریایی نشان می دهد. آقای گیلیگان برای ثبت این عکس، 3 روز را در جنوبی ترین صخره گرمسیری دنیا گذراند تا نشان دهد مدیریت دقیق انسان چگونه به حفظ این جلبک های دریایی پر جنب و جوش یاری می نماید.

در این عکس، توجه بازدیدکنندگان باغ وحش به تماشای یک فیل جوان در زیر آب جلب شده است. هدف آقای اوزوِل از ثبت این تصویر، نشان دادن نمایش هایی از این قبیل است که به نظر بعضی از فعالان محیط زیست، سوءاستفاده از فیل ها و تشویق رفتارهای غیرطبیعی آنها به منظور تفریح انسان ها است.

زیبایی گل های آفتابگردان و لحظه آواز پرنده ای در خاتمه یک بعدازظهر گرم ماه مه، توجه این عکاس جوان را به خود جلب نموده است.

این عکس یک مرکز مراقبت از شامپانزه هایی را نشان می دهد که گرسنگی و درد را تجربه نموده اند. مسئول این مرکز در حال معرفی یک بچه شامپانزه تازه نجات یافته به سایر اعضای گروه است. مراقبت از این شامپانزه ها برای تسکین آسیب های روحی و جسمی آنها صورت می گیرد.

دو نیوتن بزرگ الجثه که گونه ای از سمندرهای آبی به شمار می آیند، در این رودخانه در حال جفت گیری هستند. این اولین بار طی 5 سال اخیر بود که آقای رودریگز پیروز به ثبت چنین لحظه ای شد.

این عکس، خط دقیق و مستقیم جاده ای را نشان می دهد که از پیچ های یک تالاب عبور می نماید. آقای لافوئنته با مانور پهپاد خود و تنظیم شیب دوربین، پیروز به ثبت این عکس شد. این تالاب محل زندگی بیش از 100 گونه پرنده گوشتخوار و حشره خوار است.

این عکاس جوان، زاغی در منطقه ها سیبری را در حال پرواز به بالای درخت صنوبر به تصویر کشیده است. او برای کنترل گروهی از این زاغ های رنگی برای ثبت عکس خود، از تکه های پنیر استفاده کرد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1642

به "موزه تاریخ طبیعی لندن این مسابقه عکاسی را سالانه برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه تاریخ طبیعی لندن این مسابقه عکاسی را سالانه برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید