موزه هنر در جزیره بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، موزه هنر در جزیره بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست.

موزه هنر در جزیره بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست

همه موزه ها به عنوان مراکز فرهنگی که ما را بیش از پیش با فرهنگ، تمدن، تاریخ و هنر کشور های مختلف دنیا آشنا می نمایند، مجذوب نماینده و دیدنی هستند، اما بعضی از موزه ها با معینات منحصر بفرد مجذوب نمایندهیت بیشتری دارند به عنوان مثال ممکن است شما هم مانند من بعضی از مواقع دوست داشته باشید در طبیعتی زیبایی قدم بزنید. یکی از موزه های فیلیپین با بهره گیری از تکنولوژی تصاویر 3 بعدی به نوعی فرصت تجربه ای تازه را برای بازدیدنمایندگانش ایجاد نموده است. این موزه با نام موزه هنر در جزیره شناخته می گردد.

موزه هنر در جزیره که در ماه دسامبر 2014 افتتاح شد، بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست. بازدیدنمایندگان این موزه ملزم به رعایت بعضی از قوانین معین شده برای بازدید از موزه ها نیستند. آنها به راحتی می توانند به آثار هنری واقع در موزه نزدیک شوند و بگونه ای با آن تصاویر تعامل برقرار نمایند که گویی بخشی از اثر هنری هستند، آنها می توانند هر تعداد عکس که می خواهند با آثار قرار گرفته در موزه هنر در جزیره بگیرند. این امکان تجربه ای فراموش نشدنی برای بازدیدنمایندگان این موزه بحساب می آید. موزه هنر در جزیره بیشتر از 200 نقاشی سه بعدی را در خود جای داده و مکانی که این موزه در آن واقع شده، پیش از این یک ایستگاه اتوبوس بود.

منبع: همگردی
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1708

به "موزه هنر در جزیره بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر در جزیره بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید