پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد

به گزارش تور اروپا ارزان، معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت مشترک با واحدهای تهران جنوب و مرکز در بهمن ماه به دلیل مسائل فنی محقق نشده است، گفت: در مهر ماه 99 به صورت مستقل پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

میثم یزدی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه قرار بر این بود که به صورت مشترک با همکاری واحدهای دانشگاه آزاد- تهران مرکز و تهران جنوب- در بهمن ماه پذیرش دانشجو داشته باشیم، شرح داد: متأسفانه این اتفاق به دلیل مسائل فنی محقق نشد و پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد محمود فرشچیان تا مهر ماه سال آینده به تعویق افتاد.

وی در پاسخ به اینکه پذیرش دانشجو به صورت مشترک با واحدهای دیگر قرار بوده به چه صورت انجام گردد، گفت: قرار بود دوره های مشترک با بهره گیری از امکانات ما و واحدهای مذکور، با اساتید و دانشجوهای مشترک برگزار گردد که این موضوع به دلایل فنی اتفاق نیفتاد. البته خیلی از کارها پیش رفت، اما به نتیجه نرسید و قرار شد ان شاء الله با مجوزی که از سوی وزارت علوم صادر می گردد، از مهر ماه سال آینده پذیرش دانشجو داشته باشیم.

معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان گفت: به دنبال این هستیم که در رشته های نقاشی ایرانی، صنایع دستی در دو بخش سفال و چوب، هنرهای سنتی در مقطع ارشد گرایش سفال؛ و نیز رشته خوشنویسی- در صورت ثبت این رشته در وزارت علوم- پذیرش دانشجو داشته باشیم.

یزدی اضافه نمود: در چارت جدید دانشگاه فرشچیان دو معاونت اجرایی و علمی و هنری تعریف شده است که در معاونت علمی و هنری نیز معاونت های آموزشی، پژوهشی و آفرینش آثار هنری فعالیت می نمایند. به عنوان مثال بخش ارتباط با صنعت ذیل معاونت پژوهشی بر خلق و آفرینش آثار هنری متمرکز شده است. بنابراین مدیر امور هنری، مدیر امور پژوهشی و مدیر امور هنری در دانشگاه فعالیت می نمایند.

وی در پاسخ به اینکه آیا احتمال صادر نشدن مجوز پذیرش دانشجو از سوی وزارت علوم در مهر ماه سال آینده هم وجود دارد یا خیر، توضیح داد: این موضوع را می توانیم با شیوه های داخل دانشگاه آزاد -امکانات و رشته های موجود در دانشگاه- حل کنیم. به عنوان مثال دانشگاه آزاد اسلامی مجوز پذیرش دانشجو در رشته صنایع دستی را دارد و می تواند این مجوز را در واحدهای خود از جمله واحد هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان فعال کند و نیازی به مجوز وزارت علوم ندارد.

معاون علمی و هنری دانشگاه هنرهای اسلامی-ایرانی استاد محمود فرشچیان در انتها یادآور شد: این دانشگاه در مهر ماه سال آینده به صورت مستقل، و نه مشترک با واحدهای دیگر دانشگاه آزاد، پذیرش دانشجو خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 629

به "پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجو در دانشگاه استاد فرشچیان به مهر 99 موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید