پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می نماید؟

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور پس از 6 سال حضور در پرسپولیس از این تیم جدا شد تا مهاجم 25 ساله فوتبال ایران به دنبال رویای خود یعنی بازی در لیگ های خارج از ایران بگردد.

پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می نماید؟

مهاجم سرخپوشان پایتخت در جابجایی زمستانی سال 1393 و زمانی که تنها 19 سال داشت، به پرسپولیس پیوست. او که در سال اول حضورش زیر سایه بازیکنانی نظیر پیغام صادقیان، محمد عباس زاده، رضا نوروزی و مهدی طارمی بود با کوشش فراوان توانست ابتدا نظر حمید درخشان و سپس برانکو ایوانکوویچ را به خود جلب نموده و به تدریج زوج پیروزی را با مهدی طارمی در پرسپولیس بسازد.

علیپور با سرعت بالای خود تبدیل به امید اول برانکو در فصل هفدهم شد تا جدایی مهدی طارمی در زمستان همان سال لطمه کمتری به سرخپوشان بزند.

مهاجم جوان سرخپوشان پایتخت به قدری خوب بود که برانکو ایوانکوویچ با درخواست او برای پاداش در قرارداد 250 میلیون تومانی اش موافقت کرد تا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل وقت باشگاه نیز برای حفظ این بازیکن مجبور به پذیرش این شرط گردد.

علیپور با قراردادی 900 میلیون تومانی در پرسپولیس ماند و در فصل نوزدهم نیز با قراردادی نزدیک به دو میلیارد تومان، یکی از مدعیان آقای گلی بود.

مهاجم جوان سرخ ها 211 بازی برای این تیم انجام داد که پیروز شد 74 بار دروازه حریفان را باز نموده و در کنار آن 12 پنالتی نیز بگیرد. علیپور 26 پاس گل هم داد تا نشان دهد می تواند در کنار گلزنی، بازیسازی نموده و همبازیانش را در موقعیت گل قرار دهد. عملکردی که باعث دعوت او به تیم ملی هرچند کوتاه مدت هم شد.

علیپور با 4 قهرمانی در لیگ برتر، سه بار کسب سوپرجام، یک قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمان آسیا جزو پرافتخارترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شد.

گلزنی های علیپور باعث شد تا او تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این تیم در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گردد.

علیپور حالا با رفتنش می تواند سرخپوشان را با مشکل اساسی در گلزنی روبرو کند و یحیی گل محمدی را امیدوار به درخشش بازیکنان جانشین از جمله عیسی آل کثیر خرید جدید خود نگه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1000

به "پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس برای پر کردن جای بهترین گلزن تاریخ خود چه می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید