پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اسکوچیچ با برد استارت زد

به گزارش تور اروپا ارزان، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیداری که دراگان اسکوچیچ را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشت؛ مقابل تیم ازبکستان به پیروزی رسید.

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اسکوچیچ با برد استارت زد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار بعد از شیوع ویروس کرونا و بعد از چند ماه، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان به میدان رفت که این بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به انتها رسید.

این مسابقه از ساعت 16:30 در استادیوم پاختاکور ازبکستان شروع شد. سردار آزمون (43) و مهدی طارمی (51-پنالتی) برای ایران و الدر شوموروتوف (53) برای ازبکستان گلزنی کردند.

ایران برای نخستین بار تحت راهنمایی دراگان اسکوچیچ در یک مسابقه رسمی با ترکیب پیغام نیازمند، صادق محرمی، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، احمد نورالله ی، وحید امیری، احسان حاج صفی (کاپیتان)، علی قلی زاده، سردار آزمون، مهدی طارمی و میلاد محمدی به میدان رفت.

علی کریمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، سیامک نعمتی، سامان قدوس و مهدی قایدی نفراتی بودند که به ترتیب به جای وحید امیری، احسان حاج صفی، مهدی طارمی، احمد نورالهی، علی قلی زاده و سردار آزمون وارد زمین شدند.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1045

به "پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اسکوچیچ با برد استارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان، اسکوچیچ با برد استارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید