چندین حقیقت عجیب در خصوص آلمان ، از کیک فانتا چه می دانید؟

به گزارش تور اروپا ارزان، آلمان، کشوری عظیم با بیش از 80 میلیون جمعیت و هفتمین کشور بزرگ در اروپا، حقیقت های عجیب و جالب بسیاری دارد که در اینجا به آنالیز بعضی از آنها می پردازیم:

چندین حقیقت عجیب در خصوص آلمان ، از کیک فانتا چه می دانید؟

با تور آلمان کلن از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

1. در روز اول مدرسه، بچه ها کلاس اولی یک بسته بزرگ از شکلات و اسباب بازی کادو می گیرند

Schultute رسمی است که از سال 1800 میلادی وجود دارد و به بچه ها به هنگام ورود به مدرسه داده شده و جدی شدن زندگی را جشن می گیرند. اتریش و جمهوری چک نیز چنین رسمی را دارند.

2. دانشگاه حتی برای غیر آلمانی ها هم رایگان است

تحصیل در دانشگاه های آلمان برای تمامی افراد رایگان بوده و دانشجویان احتیاج به پرداخت هزینه تحصیلی ندارند اما با این حال باید سایر هزینه ها را پرداخت نمایند.

3. رد کردن درخواست نام برای بچه ها توسط دولت

مطابق قانون آلمان، جنسیت یک شخص باید با نام او تعیین و همخوانی داشته باشد. بنابراین ثبت احوال آلمان می تواند نام هایی را که با این قانون مطابقت نداشته باشند رد نمایند و درخواست دوباره آن ممکن است هزینه زیادی به همراه داشته باشد. به همین دلیل بیشتر خانواده ها از نام های سنتی و اصیل مانند مایکل استفاده می نمایند.

4. روزهای یکشنبه همه چیز تعطیل است

به جزء کلیساها همه جا در روز یکشنبه تعطیل است و باید فکر خرید کردن را از ذهن بیرون کرد. همچنین انجام تعمیرات ساختمانی و استفاده از دریل، به دلیل ایجاد سروصدا در آلمان غیرقانونی بوده و برای انجام چنین کارهایی باید تا دوشنبه صبر کرد.

5. تشکر به معنی نه است

اگر کسی در آلمان به شما بگوید چیزی میل دارید و شما در جواب بگویید Danke به معنی نه سپاسگزارم است. اما گفتن Bitte یا خواهش میکنم به معنی بله بوده.

6. کیک فانتا!

نوشیدنی گازدار شیرین فانتا را به یاد دارید؟ در آلمان از فانتا برای درست کردن یک دسر بسیار خوشمزه به نام Fantakchen به معنی کیک فانتا استفاده می گردد.

منبع : thrillist.com

منبع: چمدان
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 541

به "چندین حقیقت عجیب در خصوص آلمان ، از کیک فانتا چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چندین حقیقت عجیب در خصوص آلمان ، از کیک فانتا چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید