کسب مجوز راه اندازی چهار پایگاه اورژانس شهری وجاده ای به وسیله نیشابور

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از کسب مجوز راه اندازی دو پایگاه شهری و دو پایگاه جاده ای اطلاع داد.

کسب مجوز راه اندازی چهار پایگاه اورژانس شهری وجاده ای به وسیله نیشابور

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در نیشابور ،مصطفی افشار نیک اظهارکرد: با پیگیری های صورت گرفته و تهیه طرح های توجیهی جهت راه اندازی پایگاه جاده ای و شهری، در جلسه وبینار برنامه آمایش سرزمینی طرح توسعه ششم پایگاه های اورژانس کشور که در تاریخ بیست و یکم اسفند ماه با حضور مدیران مرکز حوادث و فوریت های پزشکی قطب شمال شرق کشور و مسئول امور پایگاه های سازمان اورژانس کشور برگزار گردید، مجوز راه اندازی دو پایگاه شهری در نیشابور و یک پایگاه در دهستان غزالی و یک پایگاه در بخش طاغونکوه داده شد.

وی اضافه نمود: اولین و مهمترین مرحله در راه اندازی هر پایگاه اخذ مجوز از سازمان اورژانس کشور است و بعد از گرفتن مجوز، جهت برای ساخت و راه اندازی پایگاه باز می گردد و ان شاا... با مشارکت خیرین، ساخت پایگاه ها بزودی آغاز خواهد شد و در ادامه با مساعدت سازمان اورژانس کشور، نیروی انسانی و آمبولانس اختصاص داده خواهد شد.

افشار نیک خاطر نشان کرد: در حال حاضر اورژانس 115 نیشابور با 16 پایگاه جاده ای، 11 پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی به ارائه خدمت رسانی مشغول می باشد که با راه اندازی این پایگاه ها علاوه بر پوشش مطلوب تر خدمات، مدت زمان رسیدن به صحنه حادثه کاهش خواهد داشت که باعث افزایش رضایتمندی گیرندکان خدمت خواهد شد.

مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی نیشابور ضمن تقدیر از خیرین سلامت توضیح داد: خوشبختانه یک پایگاه در بهمن ماه در شهر اسحاق آباد(پایگاه جوادالائمه) و یک پایگاه در پانزدهم اسفند ماه در کیلومتر 20 محور نیشابور-تربت حیدریه روستای حسینی(شهید محمد نعیم آبادی) به همت خیرین سلامت افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1880

به "کسب مجوز راه اندازی چهار پایگاه اورژانس شهری وجاده ای به وسیله نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مجوز راه اندازی چهار پایگاه اورژانس شهری وجاده ای به وسیله نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید