کلانتری: با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس وارد زمین شدیم، رشادت صادقی نبود کار برای مان سنگین تمام می شد

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تأکید کرد، تیمش با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس رفسنجان وارد زمین شده بود، اما به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید.

کلانتری: با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس وارد زمین شدیم، رشادت صادقی نبود کار برای مان سنگین تمام می شد

به گزارش خبرنگاران از شیراز، علی اصغر کلانتری پس از تساوی خانگی تیمش مقابل مس رفسنجان در نشست خبری گفت: می دانستیم بازی سختی مقابل تیم بسیار خوب مس داریم. بازیکنان دو تیم در فاز حمله و دفاع دارای قابلیت های فراوانی هستند و ما با تمام وجود برای پیروزی وارد زمین شدیم. حتی در دقایق پایانی هم دست برنداشتیم، وارد شرایط دفاعی نشدیم و می خواستیم از خلاءها استفاده کنیم.

وی با تمجید از نارنجی پوشان گفت: مس حریف ساده ای نیست که تیمی بتواند آن را شکست بدهد و ربیعی هم چندین سال است شایستگی خود را در فوتبال و مربیگری نشان داده است. مس رفسنجان تیمی پُرمهره و گردن کلفت است و از بازیکنان خودمان بابت این نوع بازی تشکر می کنم. شاید از لحاظ تاکتیکی کسی فکر نمی کرد اینگونه بازی کنیم، ظرف دو روز برگردیم و میانه میدان تیم مس را ببندیم. مس رفسنجان چهار پیروزی متوالی کسب نموده و کل قدرت این تیم در خط میانی بود.

سرمربی فجرسپاسی با بیان اینکه شاگردانش کوشش می کردند قدرت هافبک های مس را کاهش بدهند، توضیح داد: بازیکنان فجر پایاپای زحمت کشیدند و ایمان صادقی هم موقعیت خیلی خوبی در دقایق پایانی مهار کرد که اگر رشادت او نبود، کار برای ما خیلی سنگین تمام می شد. از قضاوت علی اصغر مومنی هم راضی بودم، اما یک صحنه مشکوک رخ داد که خدا کند کارشناسان تشخیص پنالتی ندهند. دلم نمی آید این اتفاق بیفتد و پنالتی بودن این صحنه، درد ما را بیشتر می نماید.

کلانتری با اشاره به فشردگی مسابقات اظهار داشت: ما چهار پنج مصدوم داریم که امیدواریم به تیم بازگردند. چهار پنج روز دیگر باید بازی کنیم و کار دشواری داریم. می خواهیم بازیکنان با همین دل و جان بازی نمایند و فرایند بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه فجر سپاسی خیلی سخت به گل می رسد، بیان نمود: در اراک صاحب توپ و میدان بودیم، اما در یک سوم هجومی باید خیلی قوی تر عمل می کردیم و ان شاءالله تغییراتی انجام می دهیم. تمرینات ما بیشتر ریکاوری بوده و حل این مسائل ظرف یکی دو روز بسیار سخت است. مهاجمان قابل قبولی داریم و کوشش می کنیم با صحبت و نمایش فیلم، آنها را به خودباوری برسانیم. می خواهیم زمانی که مهاجمان در موقعیت قرار می گیرند، توپ را به راحتی از دست ندهند و زمانی که به دروازه حریف نزدیک می شوند، به توپ ضربه بزنند. مشکل از بازیکنان نیست و تمام کوشش خود را می کنیم مسائل رفع گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1736

به "کلانتری: با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس وارد زمین شدیم، رشادت صادقی نبود کار برای مان سنگین تمام می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: با تمام وجود برای پیروزی مقابل مس وارد زمین شدیم، رشادت صادقی نبود کار برای مان سنگین تمام می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید