کلوپ: برابر کاردیف از پیش برنده نیستیم

به گزارش تور اروپا ارزان، سرمربی لیورپول همه دیدارهای تیمش را مهم می داند و می گوید در هیچکدام از آنها از پیش برنده نیست.

کلوپ: برابر کاردیف از پیش برنده نیستیم

از وبلاگ 1 کد دیدن فرمایید.

کلوپ: برابر کاردیف از پیش برنده نیستیم

سرمربی لیورپول همه دیدارهای تیمش را مهم می داند و می گوید در هیچکدام از آنها از پیش برنده نیست.

یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کاردیف گفت: همه بازی های پیش رو ما مهم و بزرگ هستند و در هیچکدام از آنها قبل از آغاز ما برنده نیستیم. شاید همه در خصوص بارسلونا فکر می نمایند، اما قبل از بارسلونا ما باید مقابل کاردیف و هادرسفیلد بازی کنیم و اهمیت این دو دیدار به اندازه بازی های دیگر است. نیل وارناک و کاردیف اعتماد به نفس زیادی پس از آخرین بازی به دست آورده اند و آن دیدار یک پیروزی بزرگ برابر اورتون بود. اگر کاردیف در آن بازی مغلوب شده بود دیگر مبارزه برای لیگ برتر به انتها رسید اما حالا شرایط برای همه تیم ها دوباره از نو آغاز شده است. همه چیز با هم گره خورده است و این همان چیزی است که فوتبال را هیجان انگیز می نماید. آنها به شانس خود باور دارند و من هم اینگونه هستم، بنابراین باید نشان دهیم که برای این نبرد آماده هستیم.

او درباره حذف سیتی از لیگ قهرمانان اضافه کرد: فقط می توانم احساس همدردی با پپ گواردیولا داشته باشم. جریان بازی باور نکردنی بود و من چنین چیزی را احساس کردم. همه فکر می کردند توپ وارد دروازه شده و کل ورزشگاه جشن می گیرد اما VAR گل را مردود گفت. من می دانم که برخی ها می گویند بدون VAR آن گل صحیح اعلام می شد اما گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و کسی تردیدی نداشت.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 330

به "کلوپ: برابر کاردیف از پیش برنده نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: برابر کاردیف از پیش برنده نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید