آشنایی با نحوه یافتن ارزانترین بلیط پوکت

به گزارش تور اروپا ارزان، در این مقاله راجع به بلیط پوکت و مراحل خرید و رزرو آن صحبت خواهد شد. برای آگاهی از قیمت ها نیز میتوانید در ادامه ما را همراهی نمایید.

آشنایی با نحوه یافتن ارزانترین بلیط پوکت

برای خرید بلیط پوکت و سفر به این شهر زیبا میتوانید از خدمات آنلاین ارائه شده توسط مجموعه ما استفاده نمایید، این خدمات رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم میکند. برای خرید حضوری بلیط پوکت باید زمان زیادی را صرف کنید که در اینصورت دیگر قادر به رسیدگی به دیگر برنامه های سفرتان نخواهید بود.

رزرو بلیط پوکت

گزینه رزرو برای روزهای پرمسافر پوکت تعبیه شده است، اگر قصد دارید ایام پر گردشگر را برای سفرتان انتخاب کنید از امکان رزرو بلیط پوکت استفاده نمایید و از چندین هفته یا ماه قبل مراحل لازم را انجام دهید. در هنگام رزرو نیز میتوانید همه جزئیات مربوط به پرواز از جمله قیمت، تاریخ و ساعت حرکت و مقصد را مشاهده نمایید و به وسیله فیلتر تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید.

بلیط پوکت چارتری

بلیط پوکت از نوع چارتری دارای ارزان ترین قیمت است. اگر تمایل به خرید بلیط های چارتری دارید میتوانید پیگیر فرصت های ارائه شده باشید و چمدان سفرتان را نیز آماده نمایید، چراکه در مواقعی بلافاصله بعد از تهیه بلیط باید خود را به فرودگاه برسانید. ناگفته نماند که برای این نوع بلیط قوانین کنسلی تعریف نشده است و در صورت خرید دیگر نمیتوانید مبلغ خود را پس بگیرید و یا درخواست تغییر تاریخ سفرتان را داشته باشید، بنابراین قبل از نهایی کردن مراحل خرید بلیط پوکت از تاریخ و ساعت حرکت خود و اینکه میتوانید در این ساعت خود را به فرودگاه برسانید مطمئن شوید.

قیمت بلیط پوکت

قیمت بلیط پوکت بسته به مواردی که در ادامه درج میشود معین میگردد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن تعریف کرد:

  1. تاریخ سفر
  2. زمان تهیه بلیط
  3. نوع کلاس پرواز انتخاب شده
  4. ایرلاین
  5. امکانات همراه

کلاس پرواز بلیط پوکت

کلاس پرواز نیز یکی از معیارهایی ست که در قیمت نهایی بلیط پوکت تاثیر گذار است. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که صرفه جویی و کاهش هزینه ها برای تان اهمیت زیادی دارد کلاس اکونومی و یا بیزینس را انتخاب کنید. کلاس بیزینس نسبت به اکونومی قیمت بالاتری و امکانات بیشتری دارد اما برای سفرهایی با مسافت بالا انتخاب مناسبی ست. بخش فرست کلاس نیز مخصوص تجار و سرمایه دارانی ست که میزان هزینه پرداختی برای شان اهمیت ندارد و فقط هدف شان این است که در طول سفر از بالاترین سطح اسایش و امکانات برخوردار باشند.

جزئیات بلیط پوکت

جزئیات بلیط پوکت خریداری شده در سایت قابل مشاهده است و در صورت تمایل میتوانید موارد درخواستی تان را تغییر دهید و بهترین بلیط مد نظرتان را پیدا و خریداری نمایید. در ادامه به بعضی از جزئیات اشاره میشود:

  1. قیمت بلیط پوکت تهیه شده
  2. فرودگاه مبدا
  3. فرودگاه مقصد
  4. ایرلاین ارائه دهنده بلیط
  5. تاریخ حرکت
  6. ساعت حرکت
  7. کلاس پرواز
  8. مدت زمان راستا

قوانین کنسلی بلیط پوکت

بطور کلی بلیط پوکت دو نوع دارد، نوع اول بلیط های سیستمی که قوانین خاص از پیش معین شده ای دارند و دوم بلیط های چارتری که در لحظه قوانین مربوط به آن تعریف و اعلام خواهد شد. بعنوان مثال امکان کنسل کردن بلیط های نوع سیستمی وجود دارد و اگر بلیط پوکت شما از نوع سیستمی باشد میتوانید درخواست تغییر تاریخ سفرتان را به ایرلاین ارائه دهید و بخشی از مبلغ پرداختی تان را پس بگیرید.

خرید بلیط پوکت از ایرلاین مد نظر شما

بعضی افراد که دائما در سفر هستند ایرلاین های خاصی را برای سفرهای شان مد نظر دارند، این افراد میتوانند از بخش فیلتر جدول خرید استفاده نموده و نام ایرلاین را درج کنند، پس از زدن دکمه جستجو قادر به مشاهده بلیط های ارائه شده توسط آن ایرلاین به مقصد پوکت خواهند بود.

بلیط پوکت و پرواز مستقیم به این جزیره

هواپیمایی ماهان تنها شرکتی ست که پرواز مستقیم به مقصد پوکت را ارائه میدهد، اگر قصد دارید مدت زمان کمتری را در راستا باشید میتوانید بلیط پوکت خود را از این ایرلاین تهیه نمایید. در ادامه ایرلاین های دیگری نیز هستند که پروازهایی غیر مستقیم به سمت پوکت دارند که در ادامه نام بعضی از آنها درج میشود:

  1. ایران ایر
  2. هواپیمایی امارات
  3. هواپیمایی اتحاد
  4. ایر آسیا مالزی

بلیط پوکت و تغییر جایگاه هنگام پرواز

گاهی پیش می آید که بلیط پوکت خود را خریداری نموده و سر جای تان نشسته اید اما مهماندار به شما پیشنهاد میدهد که جایگاه بهتری را انتخاب نموده و مکان تان را تغییر دهید، در این موارد باید اطلاع داشته باشید که اگر به بخش مربوط به کلاس های پروازی بالاتر بروید ما به تفاوت قیمت بلیط از شما دریافت میشود و مجبور به پرداخت آن خواهید بود، بنابراین به پیشنهادات مربوط به جابجایی جایگاه پاسخ مثبت ندهید.

مدارک لازم برای رزرو و یا خرید اینترنتی بلیط پوکت

اگر میخواهید همه مراحل رزرو و خرید بلیط پوکت را بصورت اینترنتی طی کنید حتما مدارک زیر را بصورت اسکن شده در پوشه ای از لپ تاپ تان نگهداری کنید، چراکه در مواقعی آپلود آنها ضروری میباشد:

  1. کارت ملی
  2. شناسنامه
  3. گذرنامه

ناگفته نماند که اگر هنگام خرید آنلاین بلیط پوکت ایمیل تان را به اشتباه درج کنید اطلاعات و معینات بلیط صادر شده در دسترس تان نخواهد بود و ممکن است با مسائل جدی روبرو شوید.

پیدا نکردن بلیط پوکت در تاریخ مد نظر

گاهی پیش می اید که سفرتان به پوکت در یک تاریخ معین ضروری ست و پیروز به تهیه بلیط برای آن تاریخ نمیشوید، در این مواقع باید از گزینه رزرو و جایگزینی بهره ببرید، در این هنگام اگر مسافری سفر خود را لغو کند بلافاصله شما جایگزین او خواهید شد و میتوانید پس از پرداخت هزینه بلیط تان را دریافت نمایید.

بلیط پوکت سیستمی برای خانواده های پر جمعیت

اگر خانواده پرجمعیتی هستید که بچه ها زیادی نیز دارید باید بلیط پوکت را بصورت سیستمی خریداری نمایید تا ملزم به پرداخت هزینه زیاد نباشید، در قوانین بلیط های سیستمی برای بچه ها زیر 2 سال تا 12 سال قیمت های کمتری تعریف شده است اما در پروازهای چارتری باید برای همه بچه ها تان قیمت بلیط بزرگسالان را پرداخت نمایید.

نکته دیگر در این زمان بحث متفرق شدن است. گاها اگر بخواهید جایگاه های کنار هم را بصورت یکجا رزرو کنید هزینه جایگاه های کناری به نوبت افزایش میابد و در نهایت ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید، اما اگر بلیط ها را با پراکندگی و تک به تک خریداری کنید در نهایت صرفه جویی مناسبی در هزینه های سفرتان خواهد شد. بعلاوه آفرهایی نیز در طول روز پیشنهاد میگردد که با تقسیم شدن تان به گروه های چند نفره میتوانید از این فرصت ها نیز بهره ببرید.

خدمات همراه بلیط پوکت

در هنگام خرید بلیط پوکت میتوانید خدمات دیگر مجموعه را نیز خریداری نمایید و از آنها برای داشتن سفری بهتر بهره بگیرید، بعضی از این خدمات عبارتند از:

  1. بیمه مسافرتی که برای سفرهای خارجی و همچنین پوکت الزامی ست و میتوانید مراحل دریافت و رسیدگی به مراحل آن را به مجموعه ما بسپارید.
  2. ترانسفر فرودگاهی
  3. وسیله حمل و نقل برای رسیدن به فرودگاه مبدا
  4. ویزا
  5. رزرو هتل و محل اقامت

و … .

بلیط پوکت و بار مجاز تعریف شده

برای هر مسافر سقف معینی برای میزان بار معین میگردد که باید مد نظر قرار دهد که البته بسته به نوع ایرلاین این میزان بین 20 تا 32 کیلوگرم متغیر است. اگر بار بیشتری همراه داشتید باید جریمه نقدی آن را پرداخت کنید در غیر اینصورت اجازه انتقال بار شما به داخل هواپیما داده نخواهد شد.

هر مسافر میتواند حدود 7 کیلوگرم بار را همراه خود به داخل هوایپما ببرد، بعنوان مثل یک ساک دستی کوچک که وسایل ضروری طول سفر در آن گذاشته شده است. در ادامه نیز نکاتی ذکر میشد که باید به آنها توجه لازم را داشته باشید:

  1. مواد آتش زا را در ساک ها و چمدان های دستی خود نگذارید چون ممکن است علاوه بر خطرآفرینی برای دیگران سلامت خود و خانواده تان را نیز به خطر بیندازد.
  2. از همراه داشتن مواد سمی نیز خودداری کنید.
  3. به همراه داشتن اسلحه نیز ممنوع میباشد.
  4. از بسته بودن چمدان های تان اطمینان حاصل کنید.
  5. با قرار دادن یک نشانه روی چمدان تان هرگز آن را گم نمیکنید.
  6. درخواست های خود را با مهماندار در میان بگذارید.

زمان مناسب برای خرید بلیط پوکت

بهترین زمان برای تهیه بلیط ایامی ست که توریست های زیادی در شهر تردد ندارند و قیمت هتل ها و مراکز تفریحی در پایین ترین سطح معین شده است. اگر تمایل داشتید در تور پوکت شرکت کنید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 328

به "آشنایی با نحوه یافتن ارزانترین بلیط پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نحوه یافتن ارزانترین بلیط پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید