یک به روزرسانی عالی برای علاقه مندان به مسافرت ، دستیار صوتی گوگل تاخیر در سفرهای هوایی را اطلاع می دهد

به گزارش تور اروپا ارزان، دستیار صوتی گوگل به روزرسانی شده و اکنون می توانید با یاری این دستیار صوتی از تاخیرهای پرواز خود نیز آگاه شوید. این موضوع برای افرادی که مرتب سفر می نمایند بسیار مفید است.

یک به روزرسانی عالی برای علاقه مندان به مسافرت ، دستیار صوتی گوگل تاخیر در سفرهای هوایی را اطلاع می دهد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اگر مسافر با تجربه ای باشید، می دانید تاخیرها تا چه حد آزاردهنده است و البته می دانید که بخش بزرگی از این تاخیرها به علت این است که هواپیمای شما در جایی دیگر گیر نموده است یا به علت اینکه هوا در فرودگاه محلی شما ایده آل نیست، بنابراین پروازها به تاخیر می افتند. اما این سیستم تازه مشکل مذکور را حل می نماید و به مسافران اطلاع می دهد پروازشان نزدیک است یا دور.

اگرچه افراد با تجربه می دانند باید پروازها را آنالیز نمایند، اما اگر شما جزو مسافران با تجربه نباشید نیز می توانید با یاری دستیار صوتی گوگل از لحظه به لحظه تاخیرها آگاه شوید

این ویژگی تازه هم اکنون برای بسیاری از کاربران در حال انجام است و در چند هفته آینده برای همه کاربران در دسترس است. شایان ذکر است که پیش بینی های تاخیر پرواز در گوگل موضوع تازهی نیستند. این ویژگی نخستین بار در ماه ژانویه معرفی گردید. اما برای فعال کردن این ویژگی باید به شکل دستی اقدام می کردید. اما اکنون گوگل می گوید اغلب افراد می توانند به راحتی و لحظه به لحظه به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1979

به "یک به روزرسانی عالی برای علاقه مندان به مسافرت ، دستیار صوتی گوگل تاخیر در سفرهای هوایی را اطلاع می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک به روزرسانی عالی برای علاقه مندان به مسافرت ، دستیار صوتی گوگل تاخیر در سفرهای هوایی را اطلاع می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید