یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد

به گزارش تور اروپا ارزان، به گزارش خبرنگاران، جلسه رسیدگی به تخلف 11 شرکت حمل و نقل کالای عمومی جاده ای روز دوشنبه در کمیسیون ماده 12 در اداره راهداری و حمل و نقل قزوین تشکیل شد.

یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد

در این جلسه که افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، معاون حمل و نقل، روسای ادارات حقوقی، حمل و نقل کالا و ایمنی و ترافیک و رئیس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالای جاده ای استان حضور داشتند وضعیت خدمت رسانی شبکه حمل و نقل و تخلفات اجرا شده در این زمینه مورد آنالیز نهاده شد و تصمیم لازم گرفته شد.

افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این جلسه گفت: بیشتر تخلف شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای شامل:رعایت نکردن مقررات وضوابط تاسیس، بهره برداری و فعالیت شرکت، بکارنگرفتن ناوگان های ملکی، دریافت کمیسیون مازاد، پرداخت نکردن کرایه راننده و رعایت نشدن نوبت است.

وی توضیح داد: با توجه به آنالیز های اجرا شده توسط این اداره کل یک شرکت حمل و نقل کالای جاده ای استان به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و تخلف اجرا شده در مورد ناوگان ملکی به مدت یک ماه تعطیل شد.

پیرنون یادآورشد: کمیسیون ماده 12 با هدف نظارت دقیق بر فعالیت شرکت های حمل و نقل کالای عمومی جاده ای و جلوگیری از بروز تخلف احتمالی و همچنین برخورد قانونمند با شرکت های متخلف به صورت مستمر در محل این اداره کل تشکیل می گردد.

وی گفت: با نظارت این کمیسیون امیدواریم ضمن جلوگیری از تخلف تعداد محدودی از شرکتها، زمینه خدمت رسانی مطلوب تر این شبکه در استان بیش از گذشته مهیا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 238

به "یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شرکت متخلف حمل و نقل در قزوین تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید