2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند

به گزارش تور اروپا ارزان، دبیر هیئت وزنه برداری استان فارس از حضور دو نماینده استان فارس در مسابقات تایلند اطلاع داد و گفت: این مسابقات در رده بزگسالان در پوکت تایلند در سطح آسیایی برگزار می گردد.

2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

آرش حبیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در شیراز، گفت: این مسابقات در رده بزگسالان در پوکت تایلند در سطح آسیایی با حضور دو نماینده استان فارس از تاریخ 13 تا 20 شهریور در حال برگزاری است.

وی گفت: دو نماینده استان فارس سجاد بهروزی و جابر بهروزی در اوزان 62 تا 77 روزسه شنبه این هفته به روی تخته می روند و امید است که دو نماینده استان فارس مدالهای اول و دومی را برای استان فارس به ارمغان بیاورند.

دبیر هیئت وزنه برداری استان فارس توضیح داد: استان فارس در دو سال گذشته در رده جوانان به قهرمانی کشور دست پیدا نموده و امید است که در لیگ سال جاری نیز نتایج درخشانی کسب کند.

حبیبی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی پیشکسوتان که 17 شهریورماه در فنلاند برگزار می گردد، اعلام کرد: دو پیشکسوت استان فارس لهراسب بهروزی و یعقوب سالاری جهرمی به ترتیب در وزن های 85 و 105 کیلوگرم در این مسابقات به روی تخته می روند.

وی گفت: نبود اسپانسر، عدم تبلیغات کافی، امکانت سخت افزاری و نبود وسایل وزنه برداری استاندارد مشکلاتی است که این ورزش در این استان با آن روبه رو است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 407

به "2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 وزنه بردار استان فارس به مسابقات تایلند اعزام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید