5 ترفند طلایی، برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

به گزارش تور اروپا ارزان، برای جلوگیری از هک شدن حساب اینستاگرام خود، می توانید احراز هویت دو عاملی را اضافه کنید.

5 ترفند طلایی، برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران، هک شدن حساب های ما در شبکه های اجتماعی چیزی است که هر یک از ما حداقل یک بار در زندگی با آن روبرو می شویم. حتی اگر تجارت شما با اینترنت فاصله زیادی داشته باشد، ممکن است حساب اجتماعی شما هک گردد.

برای کسانی که برند خود را به وسیله IG یا سایر رسانه های اجتماعی تبلیغ می نمایند، محافظت از اینستاگرام در برابر هکر ها اولویت اول است.

1-احراز هویت دو عاملی

برای جلوگیری از هک شدن حساب اینستاگرام خود، می توانید احراز هویت دو عاملی را اضافه کنید. این برنامه در سال 2010 با هدف اصلی افزایش سطح امنیت برنامه ها و رسانه های اجتماعی ایجاد شده است. اینستاگرام این ویژگی را نیز اضافه نموده است. می توانید شماره تلفن خود را اضافه کنید و کد های ویژه ای برای ورود به نمایه خود دریافت خواهید کرد. بدون موبایل شما هیچ کس دیگری نمی تواند وارد سیستم گردد.

2-محدود کردن برنامه هایی که به وسیله آن ها هکر ها به اکانت شما دست پیدا می نمایند

ذکر این نکته مهم است که برنامه شخص ثالث باید مورد اعتماد باشد. بعضی از علائم به شما یاری می نمایند که بفهمید برنامه ایمن است یا خیر. اگر رمزگذاری SSL وجود نداشته باشد، این اولین نشانه سرویس بد است. این برنامه ها بدون رمزگذاری SSL ممکن است به راحتی توسط هکر ها به خطر بیفتند.

3-رمز عبور قوی

مرحله بعدی ایجاد یک رمز عبور قوی است. ابتدا باید منحصر به فرد باشد. بهترین رمز های عبور ترکیبی از حروف کوچک و عظیم، بعضی از شکل ها و حتی نویسه های خاص هستند. اگر نمی خواهید آن نویسه ها یا اعداد را اضافه کنید، می توانید یک رمز ورود طولانی تر ایجاد کنید، که در برابر مهاجمان دشوارتر خواهد بود.

اگر نمی خواهید به تنهایی رمز عبور ایجاد کنید، می توانید خدمات ویژه مدیریت رمز عبور را انتخاب کنید که به شما یاری می نمایند. آن ها به کاربران یاری می نمایند تا سطح امنیتی خود را حتی بیشتر نمایند.

4-اطلاعات خصوصی خود را حفظ کنید

نباید فراموش کنید که اطلاعات خصوصی خود را حفظ کنید. این یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات شخصی شما است. اگر چیز تحریک آمیز ندارید، از ترس هیچ چیز ندارید. اگر به وسیله اینستاگرام تجارت می کنید، چیزی ارسال نکنید که برای رقبای شما جالب باشد. حتی اگر کسی به حساب شما دسترسی پیدا کند، هیچ چیز جالبی در آنجا پیدا نمی نماید.

5-ورود به سیستم را نباید فراموش کنید

اقدامات اساسی دیگری نیز وجود دارد که باید آن ها را بخاطر بسپارید. بسیاری از کاربران ترجیح می دهند اطلاعات رمز ورود و ورود به سیستم توسط مرورگر ذخیره گردد. این به آن ها یاری می نماید تا در آینده به راحتی به حساب های شبکه های اجتماعی خود دسترسی پیدا نمایند. با این حال، این ساده ترین راهی است که مهاجمان می توانند به نمایه شما نیز دسترسی پیدا نمایند. برای جلوگیری از به سرقت رفتن نمایه خود، باید هر بار که جلسه شما تمام می گردد از سیستم خارج شوید.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1120

به "5 ترفند طلایی، برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 ترفند طلایی، برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید