7 راه برای اینکه بفهمید سگتان عاشق شما است

به گزارش تور اروپا ارزان، بیشتر افرادی که سگ دارند بعد از مدتی او را یکی از اعضای خانواده خود می دانند. اما سگ ها هم ما را دوست دارند؟

7 راه برای اینکه بفهمید سگتان عاشق شما است

بله! سگ ها احساسات شان را از طرق مختلفی به ما نشان می دهند. البته گاهی سخت است تفاوت بین احساسات منفی و مثبت آن ها را بفهمیم. اما در آخر سگ ها ما را بدون قید و شرط دوست دارند هر چند گاهی این عشق را با روش های عجیبی ابراز می نمایند. روش های ابراز علاقه سگ ها را در خبرنگاران بخوانید.

با شما ارتباط چشمی طولانی برقرار می نماید

سگ ارتباط چشمی را از سر عشق برقرار می نماید. برقراری ارتباط چشمی طولانی مدت نه تنها در هنگام تربیت سگ موثر است، بلکه یاری می نماید پیوند بین شما قوی تر گردد. در حقیقت وقتی سگ تان به شما نگاه می نماید در مغزش هورمون اکسی توسین که همان هورمون عشق است ترشح می گردد!

به شما تکیه می دهد

درست مانند ارتباط چشمی، احتمالا شما به کسی که اعتماد ندارید یا از او خوشتان نمی آید تکیه نمی دهید، سگ تان هم همینطور! فرقی نمی نماید کجا نشسته باشید، اگر سگ تان در کنارتان نشست و به سمت شما کج شد، یا حتی به شما تکیه داد به این معنی است که شما را دوست دارد و به شما اعتماد دارد.

در اتاق شما می خوابد

اگر به سگ تان اجازه نمی دهید روی تخت تان بخوابد و با این حال او دوست دارد در اتاق شما به خواب رود، این نشان می دهد واقعا شما را دوست دارد. اینکه او دوست دارد در هنگام خواب کنار شما باشد نشان می دهد به شما وفادار است و نمی خواهد از شما جدا گردد. اگر به او اجازه نمی دهید در تخت با شما بخوابد، برایش تختی راحت در اتاق تان قرار دهید.

خیلی شاد می گردد وقتی به خانه می آیید

آیا وقتی از سرکار به خانه برمی گشت سگ تان از شادی بالا و پایین می پرد، دست و صورت تان را لیس می زند، اسباب بازی مورد علاقه اش را برای تان می آورد حتی گاهی از هیجان ادرار می نماید؟ خب این چه علامتی به شما می دهد؟ بله او شما را خیلی دوست دارد.

کفش ها و جوراب های کثیف تان را این طرف و آن طرف با خود حمل می نماید

سگی که صاحب خود را دوست داشته باشد، بوی او را هم دوست دارد یه همین علت ممکن است سگ تان کفش ها، جوراب ها و لباس های کثیف شما را با خود حمل کند و در سبد لباس های کثیف تان دنبال بوی شما بگردد. دزدیدن لباس های کثیف چیز خوشایندی نیست به خصوص اگر سگ تان دوست داشته باشد آن ها را بجود، اما می توان با فراهم کردن تعدادی اسباب بازی که سگ بتواند آن ها را بجود از جویده شدن لباس هاتان جلوگیری کنید.

در پی تماس فیزیکی است

شاید این را شنیده باشید که سگ ها از بغل کردن بدشان می آید اما تا به حال تحقیقی این قضیه را ثابت نکرده است. اما چیزی که در واقعیت می بینیم این است که سگ ها تماس فیزیکی را دوست دارند و معمولا آن را از افرادی که دوست دارند طلب می نمایند. البته منظور این نیست که سگ تان را از روی زمین بلند کنید و او را به سختی بغل کنید! باید سگ را نوازش کنید، با او تماس فیزیکی برقرار کنید، در آغوشش بگیرید و او را یک بغل آرام و کوتاه کنید. به این ترتیب سگ تان می فهمد که شما هم او را دوست دارید و رابطه تان بهتر خواهد شد.

او اسباب بازی مورد علاقه اش را برای شما می آورد

اگر سگ تان اسباب بازی مورد علاقه اش را برای شما می آورد این تنها به این معنی نیست که می خواهد با شما بازی کند (اگر چه که بازی کردن برای سگ یکی از راه های نشان دان عشق است)، او با آوردن شی مود علاقه اش و ارزشمندترین چیزی که دارد به نزد شما، این پیام را می فرستد که شما برایش بسیار مهم هستید و دوست تان دارد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اشیای گوناگون و عجیب که به فضا ارسال شدند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1954

به "7 راه برای اینکه بفهمید سگتان عاشق شما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 راه برای اینکه بفهمید سگتان عاشق شما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید