آمادگی وزیر خارجه آفریقای جنوبی برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط دو کشور

به گزارش تور اروپا ارزان، وزیر خارجه آفریقای جنوبی در پیامی به همتای ایرانی برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط دو کشور اعلام آمادگی کرد.

آمادگی وزیر خارجه آفریقای جنوبی برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط دو کشور

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، خانم نادلی پاندور وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در پیغامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و شروع به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در این پیغام آمادگی خود را برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط بین دو کشور و ارتقای مناسبات دو جانبه، منطقه ای و همکاریهای بین المللی اظهار داشت.

خانم نادلی پاندور ابراز امیدواری کرد هر زمانی که فرصت مناسب باشد، در چارچوب کمیسیون مشترک دوجانبه با وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و در مورد توسعه روابط بین آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران تبادل نظر کند.

وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی در سرانجام این پیغام برای امیرعبداللهیان در راستای اجرای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس، وزیر خارجه اتریش هم امروز (پنجشنبه) با امیرعبداللهیان تلفنی گفت و گو کرد. وزیر امور خارجه در این تماس تلفنی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از اصل مذاکره استقبال می نماید، توضیح داد: مذاکره برای مذاکره، قابل قبول نیست. (اینجا بخوانید)

وزرای خارجه ایتالیا و ژاپن هم با ارسال پیغام هایی برای امیرعبداللهیان ضمن تبریک تصدی این سمت بر توسعه مناسبات و همکاری های دوجانبه تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1576

به "آمادگی وزیر خارجه آفریقای جنوبی برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط دو کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزیر خارجه آفریقای جنوبی برای همکاری با امیرعبداللهیان در جهت تقویت روابط دو کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید