ابتلای 100 نفر به کرونا در یک مجلس عروسی

به گزارش تور اروپا ارزان، بیش از 100 نفردر مجلس عروسی در تربت جام به کرونا مبتلا شدند.

ابتلای 100 نفر به کرونا در یک مجلس عروسی

به گزارش صدا و سیما، از خراسان رضوی، رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با هشدار افزایش فوتی ها و بیماران کرونایی گفت: دریکی از روستا های این شهرستان با برگزاری جشن عروسی تا به امروز بیش از 100 نفر به کرونا مبتلاشده اند و یک نفر آن ها هم جان باخته است.

محمد افکار اضافه کرد: با توجه به اطلاع رسانی اجرا شده متاسفانه شاهد عادی انگاری درجامعه هستیم و مراجعان کرونایی و بیماران سرپایی افزایش یافته است.

وی با اشاره به سرعت انتقال دلتا ویروس در جمع های خانوادگی گفت: افراد مبتلا به کرونا در مجالس و تجمعات، درگیر ویروس خطرناک می شوند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام اضافه کرد: شهرستان تربت جام در محاصره منطقه ها قرمز و نارنجی قرار گرفته است و انتقال گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم شیوع این ویروس خطرناک تر شده است و سرایت بیشتری دارد.

دکترافکار با اشاره به تردد مهاجران در کشور یادآورشد: مهاجرانی که در هر شرایطی به کشور وارد می شوند دارای مسائل بهداشتی هستند و بی توجهی موجب انتقال گسترده بیماری خواهد شد

وی با اشاره به واکسیناسیون مردم تربت جام بیان داشت: از مجموع جمعیت 300 هزار نفری شهرستان های تربت جام و صالح آباد فقط 4 درصد واکسینه شدند و 96 درصد مانده اند از این رو برترین واکسن در شرایط فعلی رعایت دستور های بهداشتی است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1536

به "ابتلای 100 نفر به کرونا در یک مجلس عروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 100 نفر به کرونا در یک مجلس عروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید