اعلام ورشکستگی انجمن ملی اسلحه آمریکا

به گزارش تور اروپا ارزان، انجمن ملی اسلحه آمریکا بر اساس بند 11 قانون ورشکستگی در آمریکا شب گذشته اعلام ورشکستگی کرد.

اعلام ورشکستگی انجمن ملی اسلحه آمریکا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، انجمن ملی اسلحه آمریکا که دفتر مرکزی آن در ایالت ویرجینیا واقع شده و میلیون ها نفر عضو دارد، اعلام ورشکستگی نموده است.

تحقیقات 18 ماهه دادستانی نیویورک نشان می دهد که این انجمن همیشه مورد کلاهبرداری و سوء استفاده قرار گرفته است.

انجمن ملی اسلحه آمریکا موسوم به MRA در واقع در زمینه دفاع از حقوق دارندگان سلاح فعالیت می نماید. این انجمن طی بیانیه ای گفت که میخواهد دفتر مرکزی خود را از نیویورک به تگزاس منتقل کند و مدعی شده که دلیل ورشکست شدن فضای سیاسی و قوانین فاسد ایالت نیویورک بوده است.

این انجمن مدعی شده رفتن به تگزاس می تواند به این انجمن یاری کند که دوباره فعالیت های خود را به صورت موفیت آمیز در پیش گرفته و راه را برای دفاع از حقوق دارندگان اسلحه هموار کند.

این انجمن در بخش دالاس منطقه قضایی شمال تگزاس اعلام ورشکستگی نموده و طبق بند 11 قانون ورشکستگی آمریکا مؤسساتی که به این شکل اعلام ورشکستگی نمایند می توانند به فعالیت خود ادامه داده و میزان بازپرداخت بدهی هایشان را پایین بیاورند و مدت زمان بازپرداخت آن ها را هم افزایش دهند.

وین لاپیر دبیر انجمن ملی اسلحه آمریکا طی بیانیه ای جداگانه گفت: این انجمن با هدف دفاع از خود در برابر سوء استفاده دادستانی نیویورک از اختیاراتش برای اقدام علیه این انجمن و اعضایش تصمیم گرفته به تگزاس تغییر مکان دهد.

در زمان ریاست جمهوری اوباما این انجمن تا جایی پیش رفته بود که ایران را هم تهدید می کرد. در آن موقع انجمن ملی اسلحه آمریکا حدود 5 میلیون عضو داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1238

به "اعلام ورشکستگی انجمن ملی اسلحه آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ورشکستگی انجمن ملی اسلحه آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید