انتقال باورنکردنی؛ شماره 10 منچسترسیتی برای مسی شد

به گزارش تور اروپا ارزان، منچسترسیتی تنها تیم حاضر در اروپاست که توانایی پرداخت غرامت و دستمزد مسی را دارد.

انتقال باورنکردنی؛ شماره 10 منچسترسیتی برای مسی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران شایعات در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا هر روز پررنگتر می گردد و از منچستر سیتی به عنوان مقصد آینده ستاره آرژانتینی فوتبال جهان نام برده می گردد. سیتی تنها تیم فوتبال اروپاست که توانایی جذب فوق ستاره بارسلونا را دارد. ریوالدو اسطوره سابق بارسلونا هم که همواره خواهان تقویت کاتالانها بود این بار به مسی پیشنهاد داده تا سیتی را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کند. بعضی رسانه ها هم از تماس مسی با گواردیولا خبر داده اند و همه این موارد یعنی اتفاقی عظیم در حال رخ دادن است.

امروز دیلی میل هم خبر داده که آگوئرو ستاره آرژانتینی سیتی از همین حالا پیراهن شماره 10 سیتی را برای مسی کنار گذاشته است. سرخیو آگوئرو که در تیم ملی آرژانتین نیز با لیونل مسی هم بازی است اخیرا اسم اینستاگرام خود را از kunaguero10 به kunaguero تغییر داده و به نظر می رسد او از همین الان شماره 10 را برای هموطن 33 ساله در نظر گرفته است.

طرفداران سیتی این اقدام آگوئرورا به منزله خبر داشتن او از پیوستن مسی به منچستر سیتی می دانند. رادیو اسپانیایی RAC1 و روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش دادند خورخه مسی، پدر لیونل مسی در شهر منچستر به سر می برد تا با باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی او به این تیم مذاکره کند. گفته می گردد سیتی حاضر شده ژسوس را هم به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد مسی به بارسلونا واگذار کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 981

به "انتقال باورنکردنی؛ شماره 10 منچسترسیتی برای مسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال باورنکردنی؛ شماره 10 منچسترسیتی برای مسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید