اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در آبادان راه اندازی شد

به گزارش تور اروپا ارزان، خبرنگاران/خوزستان رئیس آموزش فنی و حرفه ای آبادان با اشاره به راه اندازی اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در این شهرستان، گفت: مراکز و کارگاه های صنعتی موظف هستند نیروی مورد نیاز خود را به این مرکز مشاوره شغلی و کاریابی اطلاع دهند تا از این طریق، افراد متخصص جویای کار را به مراکز کارگاهی مرتبط با تخصص معرفی کنیم.

اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در آبادان راه اندازی شد

فاضل کعب عمیر در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به راه اندازی مرکز مشاوره شغلی و کاریابی، اظهار کرد: هدف اصلی از راه اندازی این مرکز ارائه مشاوره شغلی به افراد جویای کار است؛ به افرادی که تخصص دارند نیز مشاوره هایی در خصوص تخصص شان ارائه می شود و افرادی که تخصصی ندارند نیز به مراکز آموزش فنی و حرفه ای ارجاع داده می شوند.

وی اضافه نمود: طبق قانون، مراکز و کارگاه های صنعتی موظف هستند نیروی مورد نیاز خود را به این مرکز مشاوره شغلی و کاریابی اطلاع دهند تا از این طریق، افراد متخصص جویای کار را به مراکز کارگاهی مرتبط با تخصص معرفی کنیم.

رئیس آموزش فنی و حرفه ای آبادان گفت: علاوه بر این در مرکز مشاوره شغلی و کاریابی، بانک اطلاعاتی از افرد جویای کار و متخصصان تشکیل می شود.

کعب عمیر در خاتمه گفت: مهارت آموزان فنی وحرفه ای نیز پس از کسب گواهی می توانند از امکانات این مرکز استفاده کنند. این مرکز به نوعی یک ابزار بسیار خوب برای کاریابی است و اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در آبادان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1109

به "اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در آبادان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین مرکز مشاوره شغلی و کاریابی در آبادان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید