برنامه سرمایه گذاری کبک چگونه است؟

به گزارش تور اروپا ارزان، اگر شما قصد گرفتن اقامت دائم در کانادا را دارید برترین گزینه سرمایه گذاری کبک است. البته برنامه سرمایه گذاری کبک به علت بالا بودن تعداد تقاضاکننده به وسیله کشور کانادا سهمیه بندی شده است. تقاضای اقامتی که به وسیله سرمایه گذاری کبک پیگیری می گردد با احتمال بسیار پایین تری برای رد شدن روبرو است. در ضمنً در برنامه سرمایه گذاری کبک شخصی که خواهان اقامت است باید مبلغی را در یک شرکت دارای اعتبار زیاد و بعلاوه مورد قبول کانادا سرمایه گذاری کند. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

برنامه سرمایه گذاری کبک چگونه است؟

کبک کجاست؟

به احتمال زیاد نام استان کبک و برنامه سرمایه گذاری کبک را حداقل یک بار شنیده اید. کبک یک استان بسیار بزرگ در کشور کانادا است که کلان ترین شهر آن نیز شهر مونترال است. در کبک بیشتر مردم با زبان فرانسوی با یکدیگر صحبت می نمایند. بعلاوه نام این شهر از یک نام سرخ پوستی برگرفته شده است. شهر زیبای کبک به علت وجود منطقه ها گردشگری بسیار زیاد و بعلاوه جاذبه های تاریخی از محبوبیت بسیار بالایی در میان مردم برخوردار است. آمریکای شاقتصادی دارای یک دانشگاه بسیار بزرگ است که در استان کبک قرار گرفته است. بعلاوه اگر بخواهیم به دو مورد از معروف ترین جاذبه های طبیعی استان کبک اشاره کنیم بدون شک آبشار مونتمورنسی و رودخانه سنت لارس در اولویت قرار خواهند داشت. به طور کلی کبک آب و هوای معتدلی دارد و برترین آب و هوا نیز متعلق به شهر های ساحلی آن می باشد.

شرایط گرفتن اقامت به وسیله برنامه سرمایه گذاری کبک

گرفتن اقامت کانادا به وسیله سرمایه گذاری کبک بسیار آسان تر از سایر روش ها است و درصد رد شدن تقاضای اقامت در این روش بسیار کمتر از روش های دیگر است. طبق قانون سرمایه گذاری کبک کانادا هر کشوری فقط می تواند 1330 پرونده را ثبت کند. شرایطی که برای گرفتن اقامت به وسیله برنامه سرمایه گذاری کبک ضروری است عبارتند از داشتن حداقل دو سال سابقه مدیریتی و یا داشتن جواز کسب و شرکت ثبت شده در 5 سال اخیر و داشتن حداقل دارایی به مبلغ 2000000 دلار کانادا به صورت نقدی در سپرده بلند مدت بانکی یا املاک و زمین با سند قطعی. متقاضی اقامت باید مبلغی به اندازه هشتصد هزار دلار آمریکا در یکی از شرکت های معتبر کانادایی سرمایه گذاری کند. این مبلغ پس از پنج سال بدون اخذ سود به فرد بازگردانده می گردد.

روش سرمایه گذاری کبک چگونه است؟

برنامه سرمایه گذاری در کبک به این منظور ایجاد شده است که تمام متقاضیان اقامت بتوانند با سرمایه گذاری انفعالی در یکی از موسسه های اقتصادی معتبر و مورد قبول اداره مهاجرت کبک، شانس دریافت اقامت دائمی در کانادا را داشته باشند. هدف دولت کانادا از به راه اندازی برنامه سرمایه گذاری کبک، جذب افراد پیروز کشورهای دیگر به داخل کانادا، به وسیله دادن اقامت کانادا به آن ها بوده است تا بتوانند در توسعه کبک از آن ها استفاده نمایند. بر طبق برنامه سرمایه گذاری کبک افرادی که شرایط اقتصادی و سوابق مدیریتی لازم را دارند می توانند با اخذ ویزای تجاری یا بیزینسی وارد کبک شوند و پس از گذشت سه سال اقامت دائم در کانادا بگیرند. در این روش احتیاج نیست مراحل سخت و سخت گرفتن اقامت را مانند روش های دیگر اخذ اقامت، طی کرد.

در روش مهاجرت با برنامه سرمایه گذاری کبک، احتیاجی به ارائه مدرک زبان خارجی نیست و در هر رده سنی و با هر مدرک تحصیلی می توان به راحتی و بسیار آسان تر از روش های دیگر اخذ اقامت، برای زندگی دائم در کانادا اقامت گرفت. این روش بدون محدودیت سنی، اقامت دائمی کانادا را برای یک نفر به همراه زن و فرزندش اعطا می نماید. بعد از گرفتن اقامت به وسیله برنامه سرمایه گذاری کبک فرد می تواند در شهرهای دیگر کانادا اقامت داشته باشد و احتیاجی نیست که حتماً در شهر کبک اقامت کند. افراد پس از اقامت در کانادا به جز حق رأی می توانند از تمام حقوق شهروندی بهره مند شوند. خرید بلیط هواپیما تهران مونترال

مدارک لازم برای سرمایه گذاری کبک

  1. در 5 سال گذشته حداقل 2 سال سابقه مدیریت داشته باشند. بدین معنا که صاحب بیزنس خود بشند و حداقل 2 نفر کارمند داشته باشند. اما برای کسانی که صاحب مشاغل خود نیستند و در موسسات دولتی و یا بین المللی مضغول هستند سابقه مدیریتی داشته باشند و حداقل 5 نفر نیروس تمام وقت زیر نظر داشته باشند.
  2. دارایی به ارزش 2 میلیون دلار کانادایی. این دارایی می تواند ملک، پول نقد موجود در حساب بانکیاوراق بهادر می باشد. توجه داشته باشید پول نقد داخل گاو صندوق و یا دلار و سکه شامل این دارایی نمی باشد.
  3. اثبات مشروعیت اموال

پس از قبولی در مرحله کبک پرونده شما وارد مرحله فدرال جهت انجام امور پزشکی و چک امنیتی می گردد و در نهایت اقامت دائم متقاضی صادر می گردد.

مجله گردشگری خبرنگاران.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 1710

به "برنامه سرمایه گذاری کبک چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سرمایه گذاری کبک چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید