برندگان اسکار بازیگری جایزه می دهند

به گزارش تور اروپا ارزان، آموزشگاه اسکار از برندگان اسکار شاخه های بازیگری سال گذشته دعوت کرد برای اعطای جوایز در مراسم نود و دومین دوره این رویداد سینمایی شرکت نمایند.

برندگان اسکار بازیگری جایزه می دهند

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه بروشور صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، ماهرشا علی، اولیویا کلمن، رجینا کینگ و رامی مالک قرار است به عنوان اعطانمایندگان مجسمه های طلایی اسکار به برگزیدگان سال 2020 در مراسم پایانی این جوایز شرکت نمایند.

تهیه نمایندگان مراسم نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار اعلام کردند: ما سنت دعوت از برندگان شاخه بازیگری سال گذشته برای اعطای جایزه به همتایان خود را دوست داریم و حضور مجدد این چهار استعداد فوق العاده را به صحنه اسکار خوشامد می گوئیم.

طبق اعلام پیشین مراسم اسکار 2020 همچون سال گذشته بدون حضور مجری برگزار خواهد شد، در جوایز اسکار سال جاری فیلم جوکر با نامزدی در 11 شاخه پیشتاز است و رقابت نزدیکی با فیلم های مرد ایرلندی، 1917 و روزی روزگاری در هالیوود خواهد داشت.

در شاخه بهترین فیلم، جوکر، 1917، فورد در مقابل فراری، مرد ایرلندی، جوجو ربیت، زنان کوچک، داستان ازدواج، روزی روزگاری در هالیوود و اَنگل رقابت می نمایند.

مراسم اعطای جوایز نود و دومین دوره جوایز سینمایی اسکار در تاریخ 10 فوریه (بامداد دوشنبه 21 بهمن) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 505

به "برندگان اسکار بازیگری جایزه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان اسکار بازیگری جایزه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید