برونو فرناندس امروز وارد منچستر می گردد

به گزارش تور اروپا ارزان، هافبک پرتغالی تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون در آستانه پیوستن به منچستریونایتد واقع شده است.

برونو فرناندس امروز وارد منچستر می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات انواع ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد ظاهراً در آستانه عملی کردن انتقالی است که طرفداران این تیم مدت هاست انتظارش را می کشند. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی تلگراف، برونو فرناندس انتها پس از پیشرفتی که مذکرات دو باشگاه منچستریونایتد و اسپورتینگ لیسبون داشته اند، در آستانه انتقال به اولدترافورد است.

بر اساس این گزارش، انتظارمی رود این هافبک نفوذی 25 ساله امروز (چهارشنبه) به منظور حضور در تست های پزشکی منچستریونایتد وارد شهر منچستر گردد. ظاهراً طرفین بر روی جزییات به توافق رسیده اند و این بازیکن پرتغالی اگر مسئله ای خاصی وجود نداشته باشد، می تواند اولین بازی اش را برای شیاطین سرخ روز شنبه مقابل ولورهمپتون در هفته بیست وپنجم لیگ برتر انگلیس انجام دهد.

بر اساس رسانه های انگلیسی است این انتقال می تواند در ازای 67.8 میلیون پوند (46.6 میلیون پوند به علاوه 8.6 میلیون پوند پاداش های در نظر گرفته شده و 12.7 میلیون پوند در صورت محقق شدن اهداف خاص) در همین پنجره زمستانی عملی گردد.

تلگراف اطلاع داد برونو فرناندس قراردادی چهار و نیم ساله با منچستریونایتد با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر امضا خواهد نمود. او همچنین ممکن است تماشاگر ویژه بازی امشب شیاطین سرخ مقابل منچسترسیتی در استادیوم اتحاد در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس باشد. منچستریونایتد در بازی رفت با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پپ گواردیولا تن به شکست داد.

مصدومیت های جدی پل پوگبا و اسکات مک تامینی، مدیران باشگاه منچستریونایتد را بر این داشت تا نسبت به اقدام برونو فرناندس در پنجره زمستانی جاری اقدام نمایند، این در حالی است که این باشگاه تابستان اخیر هم اقدامی ناموفق در جذب این بازیکن داشت.

منچستری ها همچنین در کوشش هستند تا قرارداد نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی خود را تمدید نمایند و اولگنار سولسشایر روز گذشته این موضوع را تأیید کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: euroro.ir شناسه مطلب: 545

به "برونو فرناندس امروز وارد منچستر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برونو فرناندس امروز وارد منچستر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید